*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 16,20 €
Δημοψηφίσματα και ΜΜΕ
Πώς το 2015 το «Ναι» των Μέσων έγινε στις κάλπες «Όχι»
Συγγραφή: · Γιώργος Πλειός
Έκδοση: Νοέμβριος 2024 από "Τόπος"
Σελ.:320 Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 978-960-499-524-0
Θέμα: "Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης" "Πολιτική - Λόγοι, δοκίμια, διαλέξεις" "Δημοψήφισμα"
Το βιβλίο ερευνά τον ρόλο των ΜΜΕ στα σύγχρονα δηµοψηφίσµατα, ιδιαίτερα εκείνα που αφορούσαν τις σχέσεις ορισµένων χωρών µε την Ε.Ε. Εξετάζονται κυρίως τα δηµοψηφίσµατα σε Ιρλανδία (2008), Μ. Βρετανία (2016), Ιταλία (2016) και Ελλάδα (2015).
Ιδιαίτερη έµφαση δίνεται στο ελληνικό δηµοψήφισµα, καθώς το ερχόµενο καλοκαίρι συµπληρώνονται 10 χρόνια από τη διεξαγωγή του. Για τον σκοπό αυτό αξιοποιούνται τα αποτελέσµατα έρευνας για τη στάση των ΜΜΕ, η οποία πραγµατοποιήθηκε υπό την επιστηµονική ευθύνη του συγγραφέα µε οµάδα συνεργατών του. Ακολούθως, αναλύεται η αντίφαση µεταξύ της στάσης των κυρίαρχων ΜΜΕ, τα οποία υποστήριξαν εντόνως το «Ναι», και της στάσης του εκλογικού σώµατος το οποίο τελικώς ψήφισε µε µεγάλη πλειοψηφία υπέρ του «Όχι».
(2021) Παραποιημένες ειδήσεις (Fake News), Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός
(2016) Πολιτική επιστήμη, Διακλαδική και συγχρονική διερεύνηση της πολιτικής πράξης, Εκδόσεις Ι. Σιδέρης
(2014) Κοινωνικές Αναπαραστάσεις , Εκδόσεις Παπαζήση
(2013) Η κρίση και τα ΜΜΕ, Εκδόσεις Παπαζήση
(2011) Η κοινωνία της ενημέρωσης, Εκδόσεις Καστανιώτη
(2011) Τα μέσα επικοινωνίας στον 21ο αιώνα, Εκδόσεις Καστανιώτη
(2010) Τα "εθνικά θέματα" στη δίνη των ΜΜΕ, Εκδόσεις Ι. Σιδέρης
(2008) Από τη δημοκρατία των κομμάτων στη δημοκρατία των ΜΜΕ, Πολύτροπον
(2006) Η τηλεόραση, η πραγματικότητα και το κοινό, Πολύτροπον
(2005) Πολιτισμός της εικόνας και εκπαίδευση, Πολύτροπον
(2003) Χειραφέτηση και νεωτερικότητα, Εκδόσεις Καστανιώτη
(2001) Ο λόγος της εικόνας, Εκδόσεις Παπαζήση

Pleiós, Giórgos