*Ενδέχεται κάποια βιβλία που δεν είναι σε απόθεμα στο βιβλιοπωλείο να προκύψουν ως εξαντλημένα στον εκδότη τους, στην περίπτωση αυτή θα λάβετε ενημέρωση εντός 2 ημερών

Η τηλεόραση, η πραγματικότητα και το κοινό

"Television and its Viewers" (Πρωτότυπος τίτλος στα αγγλικά)

Συγγραφή: · James Shanahan · Michael Morgan
Μετάφραση: ·Γιώτα Καραμπίνη
Επιμέλεια: · Γιώργος Πλειός
Υπεύθυνος Σειράς: · Γιώργος Πλειός
Έκδοση: 2006 από "Πολύτροπον"
Σελ.:499 (24χ17), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-8354-42-0


Θέμα: "Τηλεόραση - Κοινωνιολογικές απόψεις"

Το ερώτημα για την επιρροή των ΜΜΕ στα άτομα, τους θεσμούς και την κοινωνία υπήρξε ανέκαθεν ένα από τα σημαντικότερα στην εξέλιξη της επικοινωνιακής θεωρίας. Στο συγκεκριμένο βιβλίο, οι διακεκριμένοι ερευνητές J. Shanahan και M. Morgan συνοψίζουν τη Θεωρία και την σχεδόν τριακονταετή έρευνα της Καλλιέργειας Προτύπων γύρω από το ερώτημα αυτό. Όπως εξηγούν, η τηλεόραση κατά κανόνα μεταδίδει τις απόψεις των ελίτ, επειδή οι σταθμοί είναι ιδιοκτησία των τελευταίων. Στο βαθμό που κάποιος είναι συστηματικός τηλεθεατής, βαθμιαία αποδέχεται τις απόψεις της τηλεόρασης για την κοινωνική πραγματικότητα, προσαρμόζει ανάλογα τη συμπεριφορά του, και, κυρίως, αποδέχεται ρυθμίσεις και πολιτικές γι' αυτήν.
Οι συγγραφείς αναλύουν, με την παρουσίαση σχετικών ερευνών, το ρόλο της τηλεόρασης στη δημιουργία των πεποιθήσεων του κοινού για μια σειρά σημαντικά ζητήματα όπως: η βία και το έγκλημα, η θρησκεία, η επιστήμη, το περιβάλλον, οι έμφυλοι ρόλοι, τα πολιτικά συστήματα, οι μορφές διακυβέρνησης κ.ά. Δείχνουν πως η τηλεόραση δημιουργεί ένα κύριο, ομογενοποιημένο ρεύμα αντιλήψεων για τον κόσμο, που εξουδετερώνει το ρόλο άλλων παραγόντων. Εξαίρεση αποτελεί η πολιτική ιδεολογία των ατόμων που φαίνεται να παρεμβάλλεται σ' αυτή την επιρροή. Οι συγγραφείς εξετάζουν ακόμα την επιρροή της τηλεόρασης στο σύγχρονο περιβάλλον των νέων επικοινωνιακών μέσων και προτείνουν τρόπους ώστε να εξεταστεί πιο εξειδικευμένα η επιρροή της τηλεόρασης σε διάφορες κοινωνικές καταστάσεις.
Είναι η πρώτη φορά που παρόμοια μελέτη της Καλλιέργειας Προτύπων εκδίδεται σε βιβλίο και προσαρμόζεται όχι μόνο για φοιτητές και μελετητές των ΜΜΕ, της κοινωνιολογίας, των πολιτικών επιστημών και της ψυχολογίας, αλλά και για το ευρύ κοινό που το απασχολεί η δύναμη της τηλεόρασης. Προλογίζεται από μια ενδιαφέρουσα εισαγωγή του George Gerbner καθώς και μια εισαγωγή του επιμελητή ειδικά για το ελληνικό αναγνωστικό κοινό.

Το βιβλιοπωλείο "Λεμόνι"

Ξεκίνησε την λειτουργία του τον Μάιο του 1998. Βρίσκεται στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας στην περιοχή του θησείου, στον πεζόδρομο της οδού Ηρακλειδών. Επιλέγει πάντα τους καλύτερους τίτλους απο την ελληνική βιβλιογραφία και τις νέες εκδόσεις. Διαθέτει άρτια ενημέρωση στην ποίηση στη φιλοσοφία και στη λογοτεχνία και οργανώνει σε τακτά διαστήματα παρουσιάσεις βιβλίων από συγγραφείς, καθώς και εκθέσεις εικαστικών καλλιτεχνών. Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα ενημερώνεται από εμάς τους ίδιους.

Όροι Χρήσης - Ασφάλεια Συναλλαγών - Πολιτική επιστροφών

Επικοινωνία

  • ΤΗΛ.:210 3451390

  • ΦΑΞ.:210 3451910

  • Email: books@lemoni.gr

  • Διεύθυνση:
    Ηρακλειδών 22, Θησείο 118 51, Αθήνα

Ωράριο βιβλιοπωλείου

ΔΕΥΤΕΡΑ ΕΩΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
09.30 π.μ - 21.30 μ.μ,

ΣΑΒΒΑΤΟ
09.30 π.μ - 18.00 μ.μ

Ακολουθήστε μας