*Ενδέχεται κάποια βιβλία που δεν είναι σε απόθεμα στο βιβλιοπωλείο να προκύψουν ως εξαντλημένα στον εκδότη τους, στην περίπτωση αυτή θα λάβετε ενημέρωση εντός 2 ημερών

Το παιδί και η ανάγνωση

Στάσεις, προτιμήσεις, συνήθειες


Συγγραφή: · Κωνσταντίνος Δ. Μαλαφάντης
Υπεύθυνος Σειράς: · Μιχάλης Ι. Κασσωτάκης
Έκδοση: 2005 από "Γρηγόρη"
Σελ.:294 (24χ17), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-333-425-1


Θέμα: "Ανάγνωση - Εκπαίδευση" "Βιβλία και ανάγνωση"

Η πράξη της ανάγνωσης είναι μια πράξη γνώσης και δημιουργίας, μια πολύπλοκη ανθρώπινη δραστηριότητα που διευκολύνει την κατανόηση του εαυτού και του περιβάλλοντος. Ωστόσο, η διεθνής μελέτη και η έρευνα παραμέλησαν τις συναισθηματικές πλευρές της ανάγνωσης. Η παραμέληση αυτή χαρακτηρίζει ένα μονόπλευρο εκπαιδευτικό σύστημα που έχει σκοπό μόνο την απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων και όχι την ανάπτυξη των στάσεων, των ενδιαφερόντων, των προτιμήσεων, των συνηθειών. Κρίσιμη ηλικία για την καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας των παιδιών είναι η σχολική ηλικία και ένα μέρος αυτού του έργου πρέπει να έχει επιτελεσθεί μέχρι το τέλος του δημοτικού σχολείου, μέχρι την αρχή της εφηβείας.

Η παρούσα έρευνα, από τις ελάχιστες σχετικές στον ελληνικό χώρο, αφού προσφέρει μια διεξοδική ανασκόπηση της ελληνικής και διεθνούς βιβλιογραφίας για το μελετώμενο θέμα, επιχειρεί να εξετάσει τις αναγνωστικές στάσεις, τις αναγνωστικές προτιμήσεις και τις αναγνωστικές συνήθειες των μαθητών Στ΄ δημοτικού, να διερευνήσει τις μεταξύ τους σχέσεις, καθώς και τις σχέσεις τους με άλλους κρίσιμους παράγοντες. Επισημαίνονται ορισμένα ανησυχητικά ευρήματα για τη σχέση του παιδιού με την ανάγνωση. Όλα τα ευρήματα ερμηνεύονται υπό το πρίσμα της παιδαγωγικής, της ψυχολογίας και των σχετικών με την παιδαγωγική θεωριών λογοτεχνίας και προτείνονται τρόποι παιδαγωγικής αξιοποίησής τους.

(2021) Από τη λογοτεχνία στην ψηφιακή μυθοπλασία, Μένανδρος

(2017) Το παραμύθι από τους αδελφούς Grimm στην εποχή μας, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός

(2017) Διαδρομές στην παιδική ηλικία, Ψυχογιός

(2015) Παιδαγωγική της Λογοτεχνίας, ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΓΡΗΓΟΡΗ

(2013) Γυναικείες και ανδρικές αναπαραστάσεις στη λογοτεχνία για παιδιά και νέους, Εκδόσεις Παπαδόπουλος

(2013) Γλώσσα και σύγχρονη (πρωτο)σχολική εκπαίδευση, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός

(2011) Το παραμύθι στην εκπαίδευση, Διάδραση

(2011) Πανόραμα ιστορίας της εκπαίδευσης, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός

(2010) Εξουσία και δύναμη στην παιδική και νεανική λογοτεχνία, Εκδόσεις Πατάκη

(2010) Σελίδες στην οθόνη ή σε χαρτί, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός

(2010) Αντώνης Δελώνης, Ο εκπαιδευτικός, ο λογοτέχνης, ο άνθρωπος, Νέος Αργοναύτης

(2008) Φιλαναγνωσία και σχολείο, Εκδόσεις Πατάκη

(2007) Nulla dies sine linea, Ίδρυμα Κώστα και Ελένης Ουράνη

(2007) Η παιδαγωγική και διδακτική αξιοποίηση του παραμυθιού, Γρηγόρη

(2007) Το παραμύθι στην εκπαίδευση, Ατραπός

(2006) Πρόσωπα και προσωπεία του αφηγητή στην ελληνική παιδική και νεανική λογοτεχνία της τελευταίας τριακονταετίας, Εκδόσεις Πατάκη

(2005) Παιδαγωγική της λογοτεχνίας, Γρηγόρη

(2005) Ο πόλεμος στην ποίηση του Οδυσσέα Ελύτη, Γρηγόρη

(2001) Θέματα παιδικής λογοτεχνίας, Πορεία

(2001) Παιδαγωγική της λογοτεχνίας, Γρηγόρη

(1995) Οι αθηναϊκαί επιστολαί του Γρηγορίου Ξενόπουλου στη διάπλασιν των παίδων 1896-1947, Αστήρ

Το βιβλιοπωλείο "Λεμόνι"

Ξεκίνησε την λειτουργία του τον Μάιο του 1998. Βρίσκεται στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας στην περιοχή του θησείου, στον πεζόδρομο της οδού Ηρακλειδών. Επιλέγει πάντα τους καλύτερους τίτλους απο την ελληνική βιβλιογραφία και τις νέες εκδόσεις. Διαθέτει άρτια ενημέρωση στην ποίηση στη φιλοσοφία και στη λογοτεχνία και οργανώνει σε τακτά διαστήματα παρουσιάσεις βιβλίων από συγγραφείς, καθώς και εκθέσεις εικαστικών καλλιτεχνών. Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα ενημερώνεται από εμάς τους ίδιους.

Όροι Χρήσης - Ασφάλεια Συναλλαγών - Πολιτική επιστροφών

Επικοινωνία

  • ΤΗΛ.:210 3451390

  • ΦΑΞ.:210 3451910

  • Email: books@lemoni.gr

  • Διεύθυνση:
    Ηρακλειδών 22, Θησείο 118 51, Αθήνα

Ωράριο βιβλιοπωλείου

ΔΕΥΤΕΡΑ ΕΩΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
09.30 π.μ - 21.30 μ.μ,

ΣΑΒΒΑΤΟ
09.30 π.μ - 18.00 μ.μ

Ακολουθήστε μας