*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 12,17 €
Η παγκόσμια επιχείρηση
Όραμα, ανταγωνιστική στρατηγική, οργάνωση, επικοινωνία, κίνητρα
Συγγραφή: · Πάνος Γ. Μουρδουκούτας
Έκδοση: 2004 από "Σταμούλη Α.Ε."
Σελ.:160 (24χ17), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-351-479-9
Θέμα: "Διοίκηση και οργάνωση " "Εταιρείες"
Επί σειρά ετών, η επέκταση πέραν της εγχώριας αγοράς ακολουθούσε το καθιερωμένο μοντέλο της πολυεθνικής εταιρείας, σύμφωνα με το οποίο η εγχώρια (μητρική) εταιρεία ανέθετε στις θυγατρικές τη διαχείριση των δραστηριοτήτων της στις ξένες αγορές. Σε νεοαποικιακό στυλ, οι θυγατρικές δεν είχαν το δικαίωμα να εμπορεύονται απευθείας με άλλες εταιρείες πέραν της μητρικής, η οποία και λάμβανε όλες τις στρατηγικές αποφάσεις σχετικά με τη χρηματοδότηση, το μάρκετινγκ, την παραγωγή, τη διανομή, την ανάπτυξη των νέων προϊόντων, τις συγχωνεύσεις, τις συνεργασίες και τη διεύρυνση σε νέες αγορές. Στο βιβλίο αυτό υποστηρίζουμε ότι η εταιρική αποικιοκρατία της διεθνούς επιχειρηματικής οργάνωσης πλησιάζει προς το τέλος της και ότι ένα νέο μοντέλο διεθνούς επιχειρηματικής οργάνωσης αναδύεται, αυτό της παγκόσμιας εταιρείας.
(2009) Υπηρεσίες υγείας, Κλειδάριθμος
(2009) Καταναλωτικές επιδημίες, Σταμούλη Α.Ε.
(2007) Υπηρεσίες υγείας, Κλειδάριθμος
(2007) Οι δέκα κανόνες της πνευματικής και εργασιακής ευτυχίας, Κλειδάριθμος
(2006) The Ten Rules of Spiritual and Professional Fulfillment, Κλειδάριθμος
(2006) The Way of the Business Builder, Κλειδάριθμος
(2006) Η στρατηγική της Κίνας, Σταμούλη Α.Ε.
(2006) Δημιουργήστε επιχειρηματίες, Κλειδάριθμος
(2006) Βασικές αρχές μακροοικονομικής, Κλειδάριθμος
(2005) Βασικές αρχές μικροοικονομικής, Κλειδάριθμος
(2005) Επιχειρηματική στρατηγική σε μια ημιπαγκοσμιοποιημένη οικονομία, Σταμούλη Α.Ε.
(2004) The Six Rules of Success, Κλειδάριθμος
(2004) When Greece Turn into a Little Japan, Κλειδάριθμος
(2004) Όταν η Ελλάδα έγινε μικρή Ιαπωνία, Κλειδάριθμος
(2004) Επιχειρηματικότητα, Κλειδάριθμος
(2003) Οι έξι κανόνες της επιτυχίας, Κλειδάριθμος
(2001) Η επιχειρηματικότητα στη νέα οικονομία, Εκδόσεις Ι. Σιδέρης
(1999) Ιαπωνική διοικητική και μάρκετινγκ, Σταμούλη Α.Ε.
(1996) Το επόμενο βήμα, Εκδόσεις Παπαζήση
(1995) Το πείραμα, Γιαννίκος Β. - Καλδής Β.