*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 19,47 €
Επιχειρηματική στρατηγική σε μια ημιπαγκοσμιοποιημένη οικονομία
Συγγραφή: · Πάνος Γ. Μουρδουκούτας
Έκδοση: 2005 από "Σταμούλη Α.Ε."
Σελ.:356 (21χ14), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-351-602-3
Θέμα: "Διοίκηση και οργάνωση " "Μάρκετινγκ" "Παγκοσμιοποίηση" "Επιχειρηματικό σχέδιο"
Ο συγγραφέας θέτει υπό αμφισβήτηση δημοφιλείς αντιλήψεις στο χώρο της διεθνούς επιχειρηματικής στρατηγικής, όπως οι: "να σκέπτεσαι παγκόσμια, να ενεργείς τοπικά" και "μια στρατηγική εφαρμόζεται παντού!". Συγχρόνως, περιγράφει το ημιπαγκόσμιο πλέον επιχειρηματικό περιβάλλον και προτείνει ένα νέο επιχειρηματικό μοντέλο, την ημιπαγκόσμια εταιρεία, η οποία οργανώνει τη λειτουργία της σύμφωνα με τις παγκόσμιες/τοπικές προδιαγραφές των προϊόντων της.
(2009) Υπηρεσίες υγείας, Κλειδάριθμος
(2009) Καταναλωτικές επιδημίες, Σταμούλη Α.Ε.
(2007) Υπηρεσίες υγείας, Κλειδάριθμος
(2007) Οι δέκα κανόνες της πνευματικής και εργασιακής ευτυχίας, Κλειδάριθμος
(2006) The Ten Rules of Spiritual and Professional Fulfillment, Κλειδάριθμος
(2006) The Way of the Business Builder, Κλειδάριθμος
(2006) Η στρατηγική της Κίνας, Σταμούλη Α.Ε.
(2006) Δημιουργήστε επιχειρηματίες, Κλειδάριθμος
(2006) Βασικές αρχές μακροοικονομικής, Κλειδάριθμος
(2005) Βασικές αρχές μικροοικονομικής, Κλειδάριθμος
(2004) Η παγκόσμια επιχείρηση, Σταμούλη Α.Ε.
(2004) The Six Rules of Success, Κλειδάριθμος
(2004) When Greece Turn into a Little Japan, Κλειδάριθμος
(2004) Όταν η Ελλάδα έγινε μικρή Ιαπωνία, Κλειδάριθμος
(2004) Επιχειρηματικότητα, Κλειδάριθμος
(2003) Οι έξι κανόνες της επιτυχίας, Κλειδάριθμος
(2001) Η επιχειρηματικότητα στη νέα οικονομία, Εκδόσεις Ι. Σιδέρης
(1999) Ιαπωνική διοικητική και μάρκετινγκ, Σταμούλη Α.Ε.
(1996) Το επόμενο βήμα, Εκδόσεις Παπαζήση
(1995) Το πείραμα, Γιαννίκος Β. - Καλδής Β.