*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 16,22 €
Ψυχολογία της παρώθησης και των κινήτρων
Συγγραφή: · Δημήτριος Γ. Ζάχαρης
Έκδοση: 2003 από "Γρηγόρη"
Σελ.:189 (24χ17), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-333-332-8
Θέμα: "Παιδαγωγική ψυχολογία " "Εκπαίδευση. Παιδαγωγική"
Η παρώθηση, το κίνητρο, η βούληση παίζουν ένα σπουδαίο ρόλο στο παιδαγωγικό και διδακτικό γίγνεσθαι. Το κυριότερο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί όλων των βαθμίδων είναι αυτό της παρώθησης των μαθητών. Συχνά ακούει κανείς απ' αυτούς ότι οι μαθητές τους στερούνται διαφέροντος για τα μαθήματα και το σχολείο γενικώς. Οι αξίες τους δεν είναι ίδιες με εκείνες του σχολείου και των ενηλίκων. Οι χαμηλές επιδόσεις του κάθε μαθητή δεν οφείλονται τόσο στην έλλειψη ικανότητας, όσο στην έλλειψη "βούλησης". Το διαφέρον, οι αξίες, η βούληση, η εσωτερική συμμετοχή, η μίμηση είναι φαινόμενα και λειτουργίες της παρώθησης. Η διδασκαλία δεν είναι μόνο μια γνωστική διαδικασία. Τη διαποτίζουν και τα συναισθήματα. Τα διαφέροντα, οι στάσεις και οι αξίες αποτελούν την υποδομή της. Η παρούσα εργασία αποτελεί μια προσπάθεια ανάλυσης του περιεχομένου των εννοιών αυτών. Παράλληλα γίνεται μια παρουσίαση της εξελικτικής πορείας των λειτουργιών της παρώθησης, της επίδοσης, της μίμησης, της βούλησης, του διαφέροντος και των στάσεων.
(Από τον πρόλογο της Α' έκδοσης)
(2006) Η ψυχολογία του Piaget και οι δυνατότητες εφαρμογής στη διδασκαλία της ιστορίας, Ιδιωτική Έκδοση
(2004) Ψυχολογία της παιδικής και εφηβικής ηλικίας, Ατραπός
(2003) Ψυχολογία της βρεφικής και νηπιακής ηλικίας, Ατραπός
(2003) Επιθετικότητα και αγωγή, Γρηγόρη
(2002) Από την ψυχολογία στη διδακτική μεθοδολογία, Ατραπός
(1989) Παρώθηση, κίνητρα, ιδεολογία, επίδοση, Γρηγόρη