*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 11,16 €
Από την ψυχολογία στη διδακτική μεθοδολογία
Συγγραφή: · Δημήτριος Γ. Ζάχαρης
Έκδοση: 2002 από "Ατραπός"
Σελ.:159 (24χ17), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-8077-98-2
Θέμα: "Ψυχολογία"
Οι νέες κατακτήσεις της Ψυχολογίας της Μάθησης και της Εξελικτικής Ψυχολογίας ελάχιστα έχουν μέχρι στιγμής βρει είσοδο στην καθημερινή σχολική πραγματικότητα. Το βιβλίο στοχεύει μέσα από την ανάλυση των βασικών θεωριών μάθησης, την ψυχολογική προσέγγιση των μεταβλητών της διδασκαλίας (μέθοδος για μορφές διδασκαλίας, διδακτικές αρχές, διαδικασία μάθησης) και την παράθεση παραδειγμάτων διδασκαλιών να αναδείξει τα διδακτικά αιτήματα που πρέπει να ικανοποιεί το σύγχρονο σχολείο και τα οποία κινούνται γύρω από τρεις βασικούς άξονες: την ενεργοποίηση της εσωτερικής παρώθησης του παιδιού για μάθηση· την καλλιέργεια παραγωγικής και όχι αναπαραγωγικής σκέψης· με άλλα λόγια την επικέντρωση όχι στο προϊόν της μάθησης, αλλά στη διαδικασία της μάθησης.
(2006) Η ψυχολογία του Piaget και οι δυνατότητες εφαρμογής στη διδασκαλία της ιστορίας, Ιδιωτική Έκδοση
(2004) Ψυχολογία της παιδικής και εφηβικής ηλικίας, Ατραπός
(2003) Ψυχολογία της βρεφικής και νηπιακής ηλικίας, Ατραπός
(2003) Ψυχολογία της παρώθησης και των κινήτρων, Γρηγόρη
(2003) Επιθετικότητα και αγωγή, Γρηγόρη
(1989) Παρώθηση, κίνητρα, ιδεολογία, επίδοση, Γρηγόρη