*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 10,90 €
Υποδειγματική Εξυπηρέτηση Πελατών
60 τρόποι για να δημιουργήσετε πιστούς πελάτες
Συγγραφή: · Ιωάννης Ν. Πρωτοπαπαδάκης
Έκδοση: Νοέμβριος 2015 από "Εκδόσεις Αθ.Σταμούλης"
Σελ.:116 (14 x 21), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 978-960-351-986-7
Θέμα: "Μάρκετινγκ"
Η παροχή υποδειγματικής εξυπηρέτησης του πελάτη αποτελεί τον πιο ασφαλή τρόπο για την επιτυχία της επιχείρησής σας. Αναμφίβολα, το πιο ενδιαφέρον στοιχείο που απορρέει από αυτό το βιβλίο είναι ότι η επίτευξή της, σε αντίθεση με αυτό που πιστεύουν οι περισσότεροι, είναι εφικτή, χωρίς να απαιτείται η δέσμευση σημαντικών κεφαλαίων ή προσπάθειας. Δεν είναι τυχαίο ότι οι περισσότεροι τρόποι που περιγράφονται έχουν αμελητέο ή καθόλου κόστος. Η Υποδειγματική Εξυπηρέτηση του Πελάτη του συγγραφέα Ιωάννη Πρωτοπαπαδάκη, σας παραθέτει 60 τρόπους μέσα από πληθώρα παραδειγμάτων, για να παρέχετε απαράμιλλη και αλησμόνητη εξυπηρέτηση στον πελάτη σας.
(2020) Πρακτικές μάρκετινγκ στην εστίαση, Εκδοτικός Όμιλος Ίων
(2018) e-tourism, Εκδοτικός Όμιλος Ίων
(2016) Οι 50 καλύτερες επιχειρηματικές ιδέες μέσα στην κρίση, Rosili
(2011) Είναι τρελός... ο εφευρέτης, Σταμούλη Α.Ε.
(2010) Επιχειρείν αλά ελληΝΙΚΑ!, Σταμούλη Α.Ε.
(2009) Super Flops, Σταμούλη Α.Ε.
(2008) Γνωστά ονόματα άγνωστες ιστορίες, Σταμούλη Α.Ε.
(2008) Ιστορίες τεσσάρων τροχών, Σταμούλη Α.Ε.
(2008) Παράπονα πελατών, Σταμούλη Α.Ε.
(2007) Γνωστά ονόματα, άγνωστες ιστορίες, Σταμούλη Α.Ε.
(2007) Γνωστά ονόματα άγνωστες ιστορίες, Σταμούλη Α.Ε.
(2006) Ποιος γελάει τώρα;, Παπασωτηρίου
(2005) Marketing εστιατορίου, Σταμούλη Α.Ε.
(2003) Τουριστικό μάρκετινγκ, Σταμούλη Α.Ε.