*Ενδέχεται κάποια βιβλία που δεν είναι σε απόθεμα στο βιβλιοπωλείο να προκύψουν ως εξαντλημένα στον εκδότη τους, στην περίπτωση αυτή θα λάβετε ενημέρωση εντός 2 ημερών

Παράπονα πελατών

Μπελάς... ή ευκαιρία;: Μετατρέψτε τους δυσαρεστημένους πελάτες σε κέρδος για την επιχείρησή σας


Συγγραφή: · Ιωάννης Ν. Πρωτοπαπαδάκης
Έκδοση: Οκτώβριος 2008 από "Σταμούλη Α.Ε."
Σελ.:189 (24χ17), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-351-755-0


Θέμα: "Διοίκηση και οργάνωση " "Μάρκετινγκ"

Έχετε σκεφθεί ποτέ ότι η συνολική εικόνα και φήμη μιας επιχείρησης μπορεί να βελτιωθεί μέσα από τη σωστή διαχείριση των παραπόνων των δυσαρεστημένων πελατών;

Αντί να ξοδεύετε χρήματα για να προσελκύσετε νέους πελάτες, στο εγχειρίδιο αυτό θα μάθετε γρήγορους, πρακτικούς και ανέξοδους τρόπους για να αντιμετωπίσετε τα παράπονα των πελατών σας και να τους κρατήσετε για πάντα πιστούς στην επιχείρησή σας!

Με απλή, κατανοητή γλώσσα και μέσα από πολλά εύστοχα παραδείγματα και σκίτσα, θα κατανοήσετε πόσο σημαντικά είναι τα παράπονα για μια επιχείρηση. Μεταξύ άλλων, εξετάζονται:

- Τι θέλουν οι πελάτες όταν παραπονούνται
- Χειρισμός παραπονούμενων πελατών
- Σύνταξη απαντητικής επιστολής
- Επιλογή και εκπαίδευση προσωπικού
- Τα παράπονα των υπαλλήλων
- Τρόποι ενθάρρυνσης των πελατών να παραπονεθούν
- Οφέλη από τη σωστή διαχείριση των παραπόνων.

Διαβάζοντας το βιβλίο αυτό, θα καταλάβετε ότι τα παράπονα των πελατών είναι δώρα, αρκεί να γνωρίζετε πώς να τα ξετυλίξετε.

Χειριστείτε τα παράπονα σωστά και θα εκπλαγείτε με τα αποτελέσματα...

(2020) Πρακτικές μάρκετινγκ στην εστίαση, Εκδοτικός Όμιλος Ίων

(2018) e-tourism, Εκδοτικός Όμιλος Ίων

(2016) Οι 50 καλύτερες επιχειρηματικές ιδέες μέσα στην κρίση, Rosili

(2015) Υποδειγματική Εξυπηρέτηση Πελατών, Εκδόσεις Αθ.Σταμούλης

(2011) Είναι τρελός... ο εφευρέτης, Σταμούλη Α.Ε.

(2010) Επιχειρείν αλά ελληΝΙΚΑ!, Σταμούλη Α.Ε.

(2009) Super Flops, Σταμούλη Α.Ε.

(2008) Γνωστά ονόματα άγνωστες ιστορίες, Σταμούλη Α.Ε.

(2008) Ιστορίες τεσσάρων τροχών, Σταμούλη Α.Ε.

(2007) Γνωστά ονόματα, άγνωστες ιστορίες, Σταμούλη Α.Ε.

(2007) Γνωστά ονόματα άγνωστες ιστορίες, Σταμούλη Α.Ε.

(2006) Ποιος γελάει τώρα;, Παπασωτηρίου

(2005) Marketing εστιατορίου, Σταμούλη Α.Ε.

(2003) Τουριστικό μάρκετινγκ, Σταμούλη Α.Ε.

Το βιβλιοπωλείο "Λεμόνι"

Ξεκίνησε την λειτουργία του τον Μάιο του 1998. Βρίσκεται στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας στην περιοχή του θησείου, στον πεζόδρομο της οδού Ηρακλειδών. Επιλέγει πάντα τους καλύτερους τίτλους απο την ελληνική βιβλιογραφία και τις νέες εκδόσεις. Διαθέτει άρτια ενημέρωση στην ποίηση στη φιλοσοφία και στη λογοτεχνία και οργανώνει σε τακτά διαστήματα παρουσιάσεις βιβλίων από συγγραφείς, καθώς και εκθέσεις εικαστικών καλλιτεχνών. Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα ενημερώνεται από εμάς τους ίδιους.

Όροι Χρήσης - Ασφάλεια Συναλλαγών - Πολιτική επιστροφών

Επικοινωνία

  • ΤΗΛ.:210 3451390

  • ΦΑΞ.:210 3451910

  • Email: books@lemoni.gr

  • Διεύθυνση:
    Ηρακλειδών 22, Θησείο 118 51, Αθήνα

Ωράριο βιβλιοπωλείου

ΔΕΥΤΕΡΑ ΕΩΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
09.30 π.μ - 21.30 μ.μ,

ΣΑΒΒΑΤΟ
09.30 π.μ - 18.00 μ.μ

Ακολουθήστε μας