*Ενδέχεται κάποια βιβλία που δεν είναι σε απόθεμα στο βιβλιοπωλείο να προκύψουν ως εξαντλημένα στον εκδότη τους, στην περίπτωση αυτή θα λάβετε ενημέρωση εντός 2 ημερών

Άκουσε και παίξε

Πώς να απελευθερώσετε την ακουστική αντίληψη των μαθητών σας και τις δεξιότητες τους στον αυτοσχεδιασμό και στην εκτέλεση

"HEAR, LISTEN, PLAY! HOW TO FREE YOUR STUDENT'S AURAL, IMPROVISATION, AND PERFORMANCE SKILLS" (Πρωτότυπος τίτλος στα αγγλικά)

Συγγραφή: ·Lucy Green
Μετάφραση: ·Ζωή Διονυσίου ·Μαίη Κοκκίδου
Έκδοση: Οκτώβριος 2014 από "Fagotto"
Σελ.:168 (28x21), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 978-960-6685-57-6


Θέμα: "Μουσική - Σπουδή και διδασκαλία"

Το βιβλίο «Άκουσε και Παίξε!» απευθύνεται σε κάθε εκπαιδευτικό μουσικής που ενδιαφέρεται να αναπτύξει την ακουστική αντίληψη των μαθητών του, τον κόσμο της άτυπης μάθησης, του αυτοσχεδιασμού και της επαφής με τοπικές μουσικές παραδόσεις, ακόμα και αν δεν είναι εξοικειωμένος με όλα αυτά. Σταδιακά, εδώ και δεκαετίες, ή ακόμα και εκατοντάδες χρόνια, έχει αναπτυχθεί ένα δίπολο μεταξύ του πεδίου της μουσικής σημειογραφίας και αυτού των ακουστικών/προφορικών παραδόσεων στη μετάδοση της μουσικής. Αυτό το δίπολο είναι κάθε άλλο παρά απαραίτητο στη μουσική μάθηση. Οι μουσικοί που έχουν τη δυνατότητα να λειτουργούν αποτελεσματικά και στα δύο αυτά πεδία θεωρούνται τυχεροί και, δικαιολογημένα, ικανότεροι. Αυτό το βιβλίο επιδιώκει να ανοίξει την πόρτα σε αυτούς τους άλλους κόσμους για κάθε εκπαιδευτικό που θα ήθελε να τους γνωρίσει.

Με σημείο εκκίνησης μία σύντομη αναφορά για το πώς μαθαίνουν οι μουσικοί της δημοφιλούς μουσικής μέσα από άτυπους τρόπους μουσικής μάθησης, περιγράφεται λεπτομερώς το πλαίσιο εφαρμογής αυτών των πρακτικών σε τρεις κύριες περιοχές της μουσικής εκπαίδευσης: στην ατομική διδασκαλία-μάθηση μουσικού οργάνου, σε μουσικά σύνολα (μπάντα και ορχήστρα) και στη σχολική τάξη, τόσο σε γενικά όσο και σε μουσικά σχολεία.
Οι προτεινόμενες μέθοδοι έχουν δοκιμαστεί και ελεχθεί με συστηματικό τρόπο, και για περισσότερο από μία δεκαετία, μέσα από ερευνητικά projects. Ωστόσο, είναι σημαντικό να τονιστεί ότι το βιβλίο δεν υιοθετεί έναν ακαδημαϊκό τρόπο γραφής• είναι γραμμένο με απλό τρόπο και παραπέμπει άμεσα σε εφαρμογές σε πραγματικές συνθήκες διδασκαλίας-μάθησης, ώστε να στηρίξει τους εκπαιδευτικούς στο έργο τους. Τα κείμενα από τα ίδια τα άτομα που συμμετείχαν στα ερευνητικά projects δίνουν μεγαλύτερη ζωντάνια στο βιβλίο. Στα κείμενα αυτά αποτυπώνονται οι εμπειρίες των εκπαιδευτικών και των μαθητών και ειδικότερα οι τρόποι που βίωσαν τις προτεινόμενες μεθοδολογικές πρακτικές.

Το βιβλίο δεν πρέπει να θεωρηθεί ως «συνταγή» για ένα συγκεκριμένο τρόπο διδασκαλίας-μάθησης. Ακόμα, δεν επιδιώκει να επικρίνει, να αλλάξει ή να απορρίψει άλλες αποτελεσματικές πρακτικές στον πολυποίκιλο κόσμο της μουσικής εκπαίδευσης και παιδαγωγικής. Στόχος του είναι να προσφέρει κάτι περισσότερο στους εκπαιδευτικούς, κάτι που ίσως δεν γνωρίζουν και που μπορούν, αν θέλουν, να το εντάξουν στις πρακτικές τους. Εξάλλου, η εμπειρία και η επαγγελματική κρίση κάθε εκπαιδευτικού συνιστούν τα θεμέλια του εκπαιδευτικού έργου. Συνεπώς, αυτό το βιβλίο ανοίγει μία νέα πόρτα και προσκαλεί τους εκπαιδευτικούς όχι μόνο να υιοθετήσουν, αλλά και να προσαρμόσουν τις προτεινόμενες μεθόδους στις ανάγκες τόσο των μαθητών τους όσο και στις δικές τους.

Το βιβλιοπωλείο "Λεμόνι"

Ξεκίνησε την λειτουργία του τον Μάιο του 1998. Βρίσκεται στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας στην περιοχή του θησείου, στον πεζόδρομο της οδού Ηρακλειδών. Επιλέγει πάντα τους καλύτερους τίτλους απο την ελληνική βιβλιογραφία και τις νέες εκδόσεις. Διαθέτει άρτια ενημέρωση στην ποίηση στη φιλοσοφία και στη λογοτεχνία και οργανώνει σε τακτά διαστήματα παρουσιάσεις βιβλίων από συγγραφείς, καθώς και εκθέσεις εικαστικών καλλιτεχνών. Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα ενημερώνεται από εμάς τους ίδιους.

Όροι Χρήσης - Ασφάλεια Συναλλαγών - Πολιτική επιστροφών

Επικοινωνία

  • ΤΗΛ.:210 3451390

  • ΦΑΞ.:210 3451910

  • Email: books@lemoni.gr

  • Διεύθυνση:
    Ηρακλειδών 22, Θησείο 118 51, Αθήνα

Ωράριο βιβλιοπωλείου

ΔΕΥΤΕΡΑ ΕΩΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
09.30 π.μ - 21.30 μ.μ,

ΣΑΒΒΑΤΟ
09.30 π.μ - 18.00 μ.μ

Ακολουθήστε μας