*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 18,55 €
Η δύναμη της τηλεόρασης
Η λογική του μέσου και η αγορά
Συγγραφή: · Στέλιος Παπαθανασόπουλος
Έκδοση: 1997 από "Εκδόσεις Καστανιώτη"
Σελ.:475 (24χ17), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-03-1801-8
Θέμα: "Τηλεόραση"
H τηλεόραση αποτελεί το κυρίαρχο και δημοφιλέστερο μέσο ψυχαγωγίας σε όλες σχεδόν τις χώρες του πλανήτη μας. Στην καθημερινή μας ζωή η τηλεόραση είναι σημείο αναφοράς και κριτικής σε μόνιμη βάση: από τον ημερήσιο Tύπο, τα περιοδικά, το ραδιόφωνο ως τις τηλεοπτικές εκπομπές, τα μέσα μαζικής μεταφοράς, τα σπίτια μας· δηλαδή στη δημόσια σφαίρα. Kυρίως όμως η τηλεόραση κατηγορείται ως υπεύθυνη για όλα σχεδόν τα δεινά της κοινωνίας μας. Tο βιβλίο αυτό με εύληπτο τρόπο παρουσιάζει και εξετάζει τις επιδράσεις της τηλεόρασης στη σύγχρονη κοινωνία. Παράλληλα αναλύει ζητήματα που απασχολούν όλο και περισσότερο τους ανθρώπους και τους ερευνητές αναφορικά με το μέσο αυτό. Bασικά θέματα που συζητούνται είναι η συχνότητα προβολής βίαιων απεικονίσεων, η σχέση της τηλεόρασης με τη σύγχρονη πολιτική και τους πολιτικούς, η ενημέρωση που εισπράττουμε από την τηλεόραση διαμέσου είτε των τηλεοπτικών δελτίων ειδήσεων είτε των (ενημερωτικών) «εκπομπών συζητήσεων», η σχέση της τηλεόρασης με τη δικαιοσύνη και τη διαφήμιση. H μελέτη αυτή αποπειράται να σκιαγραφήσει και να καταγράψει τις επιδράσεις στο κοινό και τις μεταβολές που έχει επιφέρει η τηλεόραση σε μερικές σημαντικές όψεις της σύγχρονης ζωής. Θεωρεί ότι η τηλεόραση αποτελεί το νέο πεδίο της κοινής μας αναφοράς, τη νέα μας πλατεία και γειτονιά. Eπισημαίνει ότι είναι λάθος να επικεντρώνουμε τις επικρίσεις μας στο μέσο και να παραβλέπουμε τον τρόπο με τον οποίο του έχουμε επιβάλει να λειτουργεί. Δεν απόρροια του μέσου τόσο η ανεξέλεγκτη εμπορευματοποίηση και οι παρενέργειές της, όσο η νέα δομή και λειτουργία της τηλεόρασης στο σύγχρονο επικοινωνιακό πεδίο.
(2013) Η κρίση και τα ΜΜΕ, Εκδόσεις Παπαζήση
(2011) Η κοινωνία της ενημέρωσης, Εκδόσεις Καστανιώτη
(2011) Τα μέσα επικοινωνίας στον 21ο αιώνα, Εκδόσεις Καστανιώτη
(2009) Ανάλεκτα 2008, Εκδόσεις Παπαζήση
(2008) Επιχειρηματικές στρατηγικές και βιομηχανία των μέσων, Εκδόσεις Καστανιώτη
(2008) Διαφήμιση και επικοινωνία, Εκδόσεις Καστανιώτη
(2007) Κοινωνιολογία της ενημέρωσης, Εκδόσεις Καστανιώτη
(2007) Ανάλεκτα 2007, Εκδόσεις Παπαζήση
(2006) Ιστορία και Τύπος, Εκδόσεις Καστανιώτη
(2005) Η τηλεόραση στον 21ο αιώνα, Εκδόσεις Καστανιώτη
(2005) Μέσα επικοινωνίας και εξουσία, Εκδόσεις Καστανιώτη
(2004) Πολιτική και ΜΜΕ, Εκδόσεις Καστανιώτη
(2004) Θεωρίες της τηλεθέασης, Εκδόσεις Καστανιώτη
(2004) Τα έντυπα μέσα επικοινωνίας, Εκδόσεις Καστανιώτη
(2004) Το φαινόμενο των ριάλιτι, Εκδόσεις Καστανιώτη
(2004) Η τηλεόραση εκτός των τειχών, Εκδόσεις Καστανιώτη
(2004) Πολιτικά σκάνδαλα στην εποχή της εικόνας, Εκδόσεις Καστανιώτη
(2003) Οι λέξεις και οι αριθμοί, Εκδόσεις Καστανιώτη
(2003) Αθλητισμός και μέσα μαζικής επικοινωνίας, Εκδόσεις Καστανιώτη
(2003) Η θεωρία της μαζικής επικοινωνίας για τον 21ο αιώνα, Εκδόσεις Καστανιώτη
(2003) Τι είναι τα μέσα επικοινωνίας;, Εκδόσεις Καστανιώτη
(2003) Χειραφέτηση και νεωτερικότητα, Εκδόσεις Καστανιώτη
(2002) Η εποχή του τεχνοπολιτισμού, Εκδόσεις Καστανιώτη
(2002) Η Ευρώπη των επικοινωνιών, Εκδόσεις Καστανιώτη
(2002) Η πυξίδα του μέλλοντος, Εκδόσεις Καστανιώτη
(2001) Σύγχρονα μοντέλα επικοινωνίας, Εκδόσεις Καστανιώτη
(2000) Επικοινωνία και κοινωνία, Εκδόσεις Καστανιώτη
(2000) Πολιτική οικονομία των ΜΜΕ, Εκδόσεις Καστανιώτη
(2000) Η τηλεόραση και το κοινό της, Εκδόσεις Καστανιώτη
(2000) Κινηματογράφος, Εκδόσεις Καστανιώτη
(2000) Ζητήματα δημοσιογραφικής δεοντολογίας, Εκδόσεις Καστανιώτη
(2000) Περιφερειακά ΜΜΕ στην Ευρώπη, Εκδόσεις Παπαζήση
(2000) Η κοινή γνώμη στην Ελλάδα 2001, Εκδοτικός Οίκος Α. Α. Λιβάνη
(1999) Η βία στην ελληνική τηλεόραση, Εκδόσεις Καστανιώτη
(1999) Εφαρμοσμένη επικοινωνία, Εκδόσεις Καστανιώτη
(1999) Πρόσωπο με πρόσωπο με τα Μαζικά Μέσα Ενημέρωσης, Εκδόσεις Καστανιώτη
(1999) Τεχνοπώλιο, Εκδόσεις Καστανιώτη
(1997) Οι ελεγείες του Γουτεμβέργιου, Εκδόσεις Καστανιώτη
(1997) Εισαγωγή στη θεωρία της μαζικής επικοινωνίας, Εκδόσεις Καστανιώτη
(1996) Τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και η διαμόρφωση της κοινής γνώμης, Εκδόσεις Καστανιώτη
(1994) Η τηλεόραση στον κόσμο, Εκδόσεις Παπαζήση
(1993) Μοντέλα επικοινωνίας, Εκδόσεις Καστανιώτη
(1993) Απελευθερώνοντας την τηλεόραση, Εκδόσεις Καστανιώτη