*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 19,47 €
Καταναλωτικές επιδημίες
Πώς να κάνετε το προϊόν σας μόδα και να δημιουργήσετε θόρυβο γύρω από αυτό
Συγγραφή: · Γεώργιος Ι. Σιώμκος · Πάνος Γ. Μουρδουκούτας
Έκδοση: Μάιος 2009 από "Σταμούλη Α.Ε."
Σελ.:213 (21χ14), Σκληρό εξώφυλλο, ISBN: 960-351-776-3
Θέμα: "Μάρκετινγκ" "Καταναλωτές"
Γιατί όταν υπάρχει κάτι που το έχουν πολλοί γύρω μας, το θέλουμε κι εμείς;
Γιατί όταν κάποιος επώνυμος φοράει κάτι, γίνεται μόδα;
Γιατί όταν κάποιοι ειδικοί εξυμνούν κάτι, θεωρείται απαραίτητο;
Πότε ένα απλό αντικείμενο στη βιτρίνα μετατρέπεται σε αντικείμενο του πόθου μας;
Πότε ένα προϊόν δεν πιάνει τις επιθυμητές πωλήσεις;
Πότε ένα διαφημιστικό μήνυμα "κολλάει" στο μυαλό μας;
Πώς πείθουμε τον καταναλωτή να αγοράσει κάτι οπωσδήποτε;
Πώς πλησιάζουμε τους κατάλληλους καταναλωτές την κατάλληλη στιγμή;
Πώς προωθούμε μια ιδέα, ένα προϊόν, μια υπηρεσία;
Η μετατροπή της επιθυμίας για ένα προϊόν σε επιδημία ήτα, είναι και θα είνα πάντα όνειρο κάθε μάρκετερ. Για μερικά στελέχη το όνειρο γίνεται πραγματικότητα. Για άλλα παραμένει απλώς ένα όνειρο. Οι εφτά διαφορές που αναφέρονται σ' αυτό το βιβλίο γεφυρώνουν την απόσταση μεταξύ του ονείρου και της πραγματικότητας.
Απολαύστε λοιπόν τις ιστορίες καταναλωτικής τρέλας...
(2009) Υπηρεσίες υγείας, Κλειδάριθμος
(2007) Υπηρεσίες υγείας, Κλειδάριθμος
(2007) Οι δέκα κανόνες της πνευματικής και εργασιακής ευτυχίας, Κλειδάριθμος
(2006) The Ten Rules of Spiritual and Professional Fulfillment, Κλειδάριθμος
(2006) The Way of the Business Builder, Κλειδάριθμος
(2006) Η στρατηγική της Κίνας, Σταμούλη Α.Ε.
(2006) Δημιουργήστε επιχειρηματίες, Κλειδάριθμος
(2006) Βασικές αρχές μακροοικονομικής, Κλειδάριθμος
(2005) Βασικές αρχές μικροοικονομικής, Κλειδάριθμος
(2005) Επιχειρηματική στρατηγική σε μια ημιπαγκοσμιοποιημένη οικονομία, Σταμούλη Α.Ε.
(2004) Η παγκόσμια επιχείρηση, Σταμούλη Α.Ε.
(2004) The Six Rules of Success, Κλειδάριθμος
(2004) When Greece Turn into a Little Japan, Κλειδάριθμος
(2004) Όταν η Ελλάδα έγινε μικρή Ιαπωνία, Κλειδάριθμος
(2004) Επιχειρηματικότητα, Κλειδάριθμος
(2003) Οι έξι κανόνες της επιτυχίας, Κλειδάριθμος
(2001) Η επιχειρηματικότητα στη νέα οικονομία, Εκδόσεις Ι. Σιδέρης
(1999) Ιαπωνική διοικητική και μάρκετινγκ, Σταμούλη Α.Ε.
(1996) Το επόμενο βήμα, Εκδόσεις Παπαζήση
(1995) Το πείραμα, Γιαννίκος Β. - Καλδής Β.