*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 33,92 €
Δυνατότητες και Όρια Μείξης των Μεθοδολογιών στην Κοινωνική, Ψυχολογική και Εκπαιδευτική Έρευνα
Επιστημολογικά και Μεθοδολογικά Ζητήματα των Προοπτικών Διεύρυνσης του Ερευνητικού Σχεδιασμού
Συγγραφή: · Μάριος Α. Πουρκός
Έκδοση: Ιανουάριος 2014 από "Ίων"
Σελ.:560 (17χ24), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 978-960-508-074-7
Θέμα: "Κοινωνικές επιστήμες - Μεθοδολογία"
Βασικός στόχος του συλλογικού αυτού έργου αποτελεί ο κριτικός στοχασμός πάνω σε καίρια θεωρητικά, επιστημολογικά, ηθικά και κυρίως μεθοδολογικά ζητήματα που αφορούν συγκεκριμένες ποιοτικές μεθοδολογίες και μεθόδους στην κοινωνική, ψυχολογική και εκπαιδευτική έρευνα. Κύριος άξονας προβληματισμού είναι οι δυνατότητες δημιουργικού συνδυασμού, μείξης ή σύνθεσης μιας ποικιλίας μεθοδολογιών έρευνας (ποιοτικών, ποσοτικών) και κατά συνέπεια διεύρυνσης και εμπλουτισμού του ερευνητικού σχεδιασμού. Εξετάζονται η έννοια, οι βασικές παραδοχές, οι θέσεις και οι προσεγγίσεις, καθώς και οι δυνατότητες και τα όρια αυτής της μεθοδολογικής -ερευνητικής προοπτικής μείξης. Επιχειρείται επίσης, στο πλαίσιο μείξης συγκεκριμένων μεθοδολογιών και μεθόδων, να αναδειχτούν οι σκοποί ή λογική συνδυασμού ή μείξης τους, διατυπώνοντας τους λόγους που αυτή είναι απαραίτητη.
(2022) Η παιδεία παίζει, Δίσιγμα
(2017) Το σώμα ως τόπος βιωμάτων, ταυτοτήτων και κοινωνικών νοημάτων, Οκτώ
(2015) Η απούσα παρουσία του σώματος και του βιώματος στις διαδικασίες εκπαίδευσης, μάθησης και ανάπτυξης, Τόπος
(2015) Βίωμα και βασισμένες στην τέχνη μέθοδοι έρευνας, Νησίδες
(2011) Βίωμα, μεταφορά και πολυτροπικότητα, Νησίδες
(2009) Τέχνη, παιχνίδι, αφήγηση, Τόπος
(2009) Από την ψυχοπαθολογία στο νόημα ζωής, Πεδίο
(2008) Ενσώματος νους, πλαισιοθετημένη γνώση και εκπαίδευση, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός
(2005) Η οικολογική προσέγγιση στην αντιληπτική μάθηση και ανάπτυξη, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός
(2005) Μια οικολογική προσέγγιση στην αντιληπτική μάθηση και ανάπτυξη, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός
(2002) Η οικολογική προσέγγιση στην οπτική αντίληψη, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός
(2002) Από την ψυχοφυσική στην οικολογική ψυχολογία, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός
(1997) Ατομικές διαφορές μαθητών και εναλλακτικές ψυχοπαιδαγωγικές προσεγγίσεις, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός
(1997) Ο ρόλος του πλαισίου στην ανθρώπινη επικοινωνία, την εκπαίδευση και την κοινωνικο-ηθική μάθηση, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός