*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 16,23 €
Διδακτική μεθοδολογία αντιμετώπισης δυσκολιών μάθησης στα μαθηματικά Α΄ και Β΄ τάξεων δημοτικού
Διδάσκοντας μαθηματικά σε όλα τα παιδιά ή πώς θα περάσουμε από την "ομογενοποιημένη, επιλεκτική διδασκαλία" στη "διαφοροποιημένη διδασκαλία"
Συγγραφή: · Γιάννης Κ. Σαλβαράς
Έκδοση: 2006 από "Ατραπός"
Σελ.:258 (24χ17), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-6622-90-8
Θέμα: "Μαθηματικά - Σπουδή και διδασκαλία (Στοιχειώδης)" "Ειδική αγωγή"
Η σημερινή σχεδόν απόλυτη ένδεια της διεθνούς και της ελληνικής βιβλιογραφίας στη μεθόδευση αντιμετώπισης δυσκολιών μάθησης στα μαθηματικά έχει οδηγήσει πολλούς εκπαιδευτικούς σε πρόχειρες και εκ των ενόντων προσαρμογές ή επιλογές ανάγκης.
Η μελέτη των δυσκολιών μάθησης στα μαθηματικά βρίσκεται στα πρώτα της βήματα. Το ΝCΤΜ εργάζεται τώρα σε ένα βιβλίο, το οποίο υπόσχεται να κυκλοφορήσει σύντομα (Van de Walle, 2005, σελ. 640). Οι ερευνητές άρχισαν να στρέφουν την προσοχή τους στα μαθηματικά και στις δυσκολίες τους εξαιτίας της ευρείας χρήσης των συμβολικών συστημάτων. Όμως ανάπτυξη τεχνοννωσίας στην αντιμετώπιση των δυσκολιών δεν έχει ακόμη αναπτυχθεί και συστηματοποιηθεί.
Το βιβλίο αυτό έρχεται να μεθοδεύσει τη διδακτική παρέμβαση για την αντιμετώπιση δυσκολιών μάθησης των μαθητών στα μαθηματικά. Φιλοδοξεί να αποτελέσει εγχειρίδιο διδακτικής μεθοδολογίας παραγωγής και χρήσης διδακτικού υλικού ή μια πηγή αναφορών για τον εκπαιδευτικό και το φοιτητή των Παιδαγωγικών Τμημάτων.
(2020) Παρατήρηση και αξιολόγηση της διδασκαλίας, Γρηγόρη
(2013) Αξιολόγηση προγραμμάτων, Γρηγόρη
(2013) Μεντορική, Γρηγόρη
(2013) Διδασκαλία παιδιών με ειδικές ανάγκες στο συνηθισμένο σχολείο, Γρηγόρη
(2011) Εισαγωγή στις επιστήμες αγωγής, Γρηγόρη
(2011) Εισαγωγή στις επιστήμες αγωγής, Γρηγόρη
(2011) Μοντέλα και στρατηγικές διδασκαλίας, Διάδραση
(2000) Γλωσσική διδασκαλία για όλους τους μαθητές, Ιδιωτική Έκδοση
(2000) Μελετήματα για τη θεωρία και την πράξη της διδασκαλίας, Ιδιωτική Έκδοση
(1994) Εμείς και ο κόσμος Γ΄ τάξη, Γεννάδειος Σχολή