Βιβλία
-
Νοηματική γραφή του λόγου για συμβηματισμό της γραφής, της ανάγνωσης και της κατανόησής του
Μέθοδοι νοηματικής επεξεργασίας του γραφόμενου λόγου και νοηματικής αναδόμησης διαμορφωμένων κειμένων για εκφραστικότερα ευαναγνωστότερα και ευληπτότερα κείμενα σε παράλληλες και στηλώδεις διατάξεις
Γεώργιος Κ. Γέρου
[Εκδόσεις Γέρου]
Περισσότερα -
Γλωσσική πολιτική και γλωσσική παιδεία
Χρίστος Α. Παπαρίζος
[Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός]
Περισσότερα -
Η γλώσσα και η ανάπτυξη του ανθρώπινου ψυχισμού στο σύγχρονο σχολείο
Μάρκος Σκούφαλος
[Άλφα Πι]
Περισσότερα -
Η ελληνική γλώσσα, το παιδί και ο λαϊκός πολιτισμός
Θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση
Ζωή Γκενάκου
[Εκδόσεις Πατάκη]
Περισσότερα -
Το μυστικό των ξένων γλωσσών
Γεννηθήκαμε όλοι πολύγλωσσοι
Alfred Tomatis
[ΡΕΩ]
Περισσότερα -
Γλωσσικές διαδικασίες σε κοινωνιοπολιτισμική πρακτική
Gunther Kress
[Σαββάλας]
Περισσότερα -
Γλώσσα και λογοτεχνία στην εκπαίδευση
Βασίλειος Δ. Αναγνωστόπουλος
[Εκδόσεις Καστανιώτη]
Περισσότερα -
Διδακτικές διαδικασίες παραγωγής προφορικού και γραπτού λόγου
Στις Δ, Ε και ΣΤ τάξεις του δημοτικού σχολείου: Δομική και επικοινωνιακή προσέγγιση
Βασίλης Π. Παπαχρίστου, Λουκάς Γ. Μάνδαλος
[Προοπτική]
Περισσότερα -
Το δεκτικό λεξιλόγιο παιδιών ηλικίας 5;5 6;5 ετών
Βασίλειος Δ. Οικονομίδης
[Γρηγόρη]
Περισσότερα -
Η επανάσταση στη διδασκαλία του γλωσσικού μαθήματος
Η διδασκαλία του δημιουργικού γραψίματος (σκέφτομαι και γράφω), της λογοτεχνίας (ανθολογίου), της λειτουργικής γραμματικής, του λεξιλογίου και των διαθεματικών σχεδίων εργασίας (Projects), σύμφωνα με το νέο Πρόγραμμα Σπουδών και τα νεότερα επιστημονικά-τεχνολογικά δεδομένα
Βασίλης Π. Παπαχρίστου, Γιώργος Κουρεμένος, Λουκάς Γ. Μάνδαλος, κ.ά.
[Προοπτική]
Περισσότερα -
Ακροάσεις
Συλλογικό έργο, Γιώργος Π. Πιπερόπουλος, Ιωάννης Ξηροτύρης, Ευτυχία Γριμάλδη, Κωνσταντίνος Σ. Γανωτής, Ελένη Γλύκατζη - Ahrweiler, Σαράντος Ι. Καργάκος, Φάνης Ι. Κακριδής, Γιώργος Γρ. Δήμας, Βασίλειος Τ. Γιούλτσης, Γεώργιος Μπαμπινιώτης
[Μάτι]
Περισσότερα -
Παιδεία και γλώσσα
Κωνσταντίνος Τσάτσος
[Ευθύνη]
Περισσότερα -
Διδακτικές διαδικασίες παραγωγής προφορικού και γραπτού λόγου
Σκέφτομαι και γράφω, έκθεσης: Στις Α, Β, και Γ τάξεις του δημοτικού σχολείου
Λουκάς Γ. Μάνδαλος, Βασίλης Π. Παπαχρίστου
[Προοπτική]
Περισσότερα
