*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 8,90 €
Μέσα μαζικής ενημέρωσης, εξουσία και πόλεμος στο Ιράκ
Συγγραφή: · Γιώργος Ν. Γαλάνης · Γεώργιος Ε. Παπαδόπουλος
Έκδοση: 2004 από "Εκδόσεις Παπαζήση"
Σελ.:224 (20χ14), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-02-1820-Χ
Θέμα: "Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης" "Πόλεμος" "Ιράκ - Πόλεμος, 2003-"
Σε κάθε πόλεμο εκτός από τις συγκρούσεις που διεξάγονται στα πεδία των μαχών παράλληλα υπάρχει και η "μάχη" που δίνεται για την ενημέρωση των πολιτών των δύο εμπλεκομένων μερών αλλά και ολόκληρης της υφηλίου. Η ενημέρωση αυτή έχει δύο σκέλη: είτε πρόκειται για την ενημέρωση των πολιτών ή των στρατιωτών του ενός μέρους για τις κινήσεις των στρατευμάτων του και τις νίκες ή τις ήττες του, ώστε οι πολίτες να μπορούν να κρίνουν και να αποφασίσουν σωστά για τις επόμενες κινήσεις του στρατού τους είτε πρόκειται για την ενημέρωση των πολιτών ή του στρατεύματος του αντιπάλου στρατοπέδου, όπου συνήθως υπερισχύει η παραπληροφόρηση και η μεγαλοποίηση θριάμβων ή απωλειών. Και στις δύο όμως περιπτώσεις η ενημέρωση και η διάδοση των ειδήσεων περικλείει πολλές υπερβολές και πολλά κατασκευασμένα γεγονότα. Η ενημέρωση και οι πληροφορίες παίζουν σημαντικότατο ρόλο στη διεξαγωγή ενός πολέμου και μάλιστα στην εποχή μας θα μπορούσαμε να πούμε ότι οι μάχες είναι "μάχες πληροφοριών". [...]
(από την εισαγωγή του βιβλίου)
(2007) Πολιτική ψυχολογία, Εκδόσεις Παπαζήση