*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 8,90 €
Προτείνω την απόλυσιν
Η ιδεολογία της καθηγητικής ευθύνης το 19ο αιώνα στην Ελλάδα
Συγγραφή: · Χαράλαμπος Νούτσος
Έκδοση: Νοέμβριος 2004 από "Βιβλιόραμα"
Σελ.:191 (21χ14), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-8087-39-2
Θέμα: "Εκπαίδευση - Ιστορία " "Εκπαίδευση - Ελλάς" "Εκπαιδευτική πολιτική"
Το αντικείμενο της παρούσας διερεύνησης είναι οι σχέσεις που συνδέουν κυρίαρχες ομάδες εξουσίας το 19ο αιώνα στη χώρα μας με τη διαμόρφωση των επίσημων αντιλήψεων και πρακτικών για το εξεταστικό καθήκον των εκπαιδευτικών την ίδια περίοδο.
Η συστηματική ανάλυση αυτών των σχέσεων εξηγεί συνακόλουθα τους λόγους για τους οποίους επιλέχθηκαν και διατηρήθηκαν οι σύστοιχες εξουσιαστικές πρακτικές, με τις οποίες, διαμέσου του κρατικού μηχανισμού, επιδιώχθηκε και επιτεύχθηκε η "πρόληψη", η "αποτροπή" και ο "κολασμός" περιπτώσεων "καθηγητικής αμέλειας" ή "ανευθυνότητας" κυρίως στις απολυτήριες εξετάσεις του γυμνασίου.
(2011) Η Ρόζα και η Κλειώ, Βιβλιόραμα
(2009) Ιστορία της Ελλάδας του 20ού αιώνα, Βιβλιόραμα
(2007) Η υπεράσπιση του άρθρου 16 και η ακαδημαϊκή αναβάθμιση του δημόσιου πανεπιστημίου, Νήσος
(2003) Ο δρόμος της καμήλας και το σχολείο, Βιβλιόραμα
(1999) Ιδεολογία και εκπαιδευτική πολιτική, Θεμέλιο
(1999) Προγράμματα μέσης εκπαίδευσης και κοινωνικός έλεγχος, Θεμέλιο
(1995) Pierre Bourdieu: Κοινωνιολογία της παιδείας, Καρδαμίτσα