*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 15,62 €
Εκπαιδευτική ηγεσία
Από την περίοδο της ευμενούς αδιαφορίας στη σύγχρονη εποχή
Συγγραφή: · Πέτρος Πασιαρδής
Έκδοση: Σεπτέμβριος 2004 από "Μεταίχμιο"
Σελ.:328 (21χ14), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-375-722-5
Θέμα: "Εκπαίδευση - Ελλάς"
Για να έχουμε εξαίρετα σχολεία, χρειάζεται να έχουμε εξαίρετους εκπαιδευτικούς ηγέτες, τόσο στο μακροεπίπεδο όσο και στο μικροεπίπεδο. Τα θέματα της Εκπαιδευτικής ηγεσίας συζητούνται και ερευνώνται όλο και περισσότερο στην εποχή μας. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο αναδείχθηκε η ανάγκη για τη συγγραφή ενός τέτοιου βιβλίου, για να καλυφθεί ένα υπαρκτό κενό στην ελληνική βιβλιογραφία και να δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις για την κατάλληλη προετοιμασία των εκπαιδευτικών ηγετών στην Ελλάδα και την Κύπρο.
Με το βιβλίο αυτό επιθυμούμε να συμβάλουμε στην προετοιμασία διοικητικών στελεχών που αντιλαμβάνονται το πλαίσιο μέσα στο οποίο λειτουργεί η εκπαίδευση και τα οποία μπορούν να δράσουν δημιουργικά και παραγωγικά από υπεύθυνες/διοικητικές θέσεις του εκπαιδευτικού συστήματος τόσο της Kύπρου όσο και της Ελλάδας. Δηλαδή, το βιβλίο απευθύνεται σε όλους τους εκπαιδευτικούς που θέλουν να αποκτήσουν διοικητική/ηγετική θέση στο εκπαιδευτικό σύστημα όπως βοηθού διευθυντή σχολείου, διευθυντή σχολείου, μέντορα, συμβούλου, ανώτερου λειτουργού Υπουργείου Παιδείας κ.ο.κ. Απώτερος σκοπός του βιβλίου αυτού είναι η προαγωγή της επιστήμης, της γνώσης, της μάθησης και της παιδείας στον επιστημονικό κλάδο της Εκπαιδευτικής Διοίκησης.
(2015) Διαχείριση Αλλαγής, Σχολική Αποτελεσματικότητα & Στρατηγικός Σχεδιασμός-Τόμος Ι, Ίων
(2015) Διαχείριση Αλλαγής, Σχολική Αποτελεσματικότητα & Στρατηγικός Σχεδιασμός-Τόμος IΙ, Ίων
(2014) Αξιολόγηση Προγραμμάτων & Προσωπικού στην Εκπαίδευση , Ίων
(2014) Αξιολόγηση Προγραμμάτων & Προσωπικού στην Εκπαίδευση , Ίων
(2012) Επιτυχημένοι διευθυντές σχολείων, Εκδοτικός Όμιλος Ίων
(2012) Εκπαίδευση εκπαιδευτικών, Εκδοτικός Όμιλος Ίων
(2011) Πανόραμα ιστορίας της εκπαίδευσης, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός
(2005) Η αξιολόγηση του διδακτικού έργου των εκπαιδευτικών, Έλλην
(2000) Αποτελεσματικά σχολεία, Τυπωθήτω
(1996) Η αξιολόγηση του έργου των εκπαιδευτικών, Γρηγόρη