*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 9,13 €
Η δεοντολογία των Μ.Μ.Ε.
"La déontologie des médias" (Πρωτότυπος τίτλος στα γαλλικά)
Συγγραφή: · Claude-Jean Bertrand
Μετάφραση: ·Δήμητρα Κόλλια
Έκδοση: Δεκέμβριος 2003 από "Δαίδαλος Ι. Ζαχαρόπουλος"
Σελ.:159 (17χ12), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-227-330-5
Θέμα: "Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης"
Κάθε χώρα που επιθυμεί ελεύθερα και ποιοτικά Μ.Μ.Ε. πρέπει να τα στηρίζει σε τρεις τομείς: την "αγορά", το νόμο και τη δεοντολογία. Για την τελευταία γίνεται πολύς λόγος μέσα και έξω από τα Μ.Μ.Ε. Στη συνέχεια, όμως, ελάχιστες ενέργειες γίνονται προκειμένου να κινητοποιήσουν τα Μ.Μ.Ε. ώστε να τη λάβουν υπόψιν, ιδιαίτερα στη Γαλλία. Στο βιβλίο αυτό παρατίθενται τα θεμέλια της δεοντολογίας των Μ.Μ.Ε., οι κανόνες της, τα σημαντικά κενά που παρουσιάζουν οι κώδικες, τα πολυάριθμα μέσα (μη κρατικά) τα οποία επινοήθηκαν για να καταστήσουν σεβαστή τη δεοντολογία, οι αντιδράσεις και τα εμπόδια που καθυστέρησαν την εξέλιξή της. Ένας απολογισμός πάνω απ' όλα αισιόδοξος.