*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 8,60 €
Το επάγγελμα του εκπαιδευτικού
Θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση
Συγγραφή: · Ζωή Παπαναούμ - Τζίκα
Υπεύθυνος Σειράς: · Παναγιώτης Δ. Ξωχέλλης · Ζωή Παπαναούμ - Τζίκα
Έκδοση: Αύγουστος 2003 από "Τυπωθήτω"
Σελ.:207 (21χ14), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-402-090-0
Θέμα: "Εκπαίδευση - Φιλοσοφία και θεωρία "
Αν η εκπαίδευση αποτελεί στην αρχή της νέας χιλιετίας "Αναγκαία ουτοπία" (J. Delors, 1999), τότε το όραμα ενός επαγγελματία εκπαιδευτικού που επιτελεί το έργο του με συνέπεια, ειδημοσύνη και ήθος αποτελεί επιτακτική αναγκαιότητα. Αντικείμενο της μελέτης αυτής είναι ο αναφαινόμενος ρόλος του εκπαιδευτικού, όπως διαγράφεται στη σημερινή μεταβαλλόμενη κοινωνική πραγματικότητα. Η μελέτη εστιάζεται στις προϋποθέσεις και τις πρακτικές που συμβάλλουν στην ενδυνάμωση του εκπαιδευτικού, με βάση τη διεθνή συζήτηση και εμπειρία. Παρουσιάζονται, ειδικότερα, οι απόψεις των Ελλήνων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για τον ρόλο και την επιμόρφωσή τους.
(2008) Η αρχαία ελληνική θεματογραφία στο λύκειο, Τυπωθήτω
(2007) Αποτελεσματικά σχολεία και εκπαιδευτικοί, Τυπωθήτω
(2005) Οι συνθήκες εργασίας των εκπαιδευτικών, Τυπωθήτω
(2005) Ο εκπαιδευτικός στον σύγχρονο κόσμο, Τυπωθήτω
(2003) Η εξέλιξη των εκπαιδευτικών, Τυπωθήτω
(2003) Η διεύθυνση της σχολικής μονάδας, Κυριακίδη Αφοί
(2001) Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, Τυπωθήτω
(2001) Ο εκπαιδευτικός ως στοχαζόμενος επαγγελματίας, Τυπωθήτω
(2000) Ενιαίο σχολείο και εκπαιδευτικοί, Τυπωθήτω
(1995) Η διεύθυνση σχολείου, Κυριακίδη Αφοί
(1989) Πολιτική κοινωνικοποίηση και σχολείο, Κυριακίδη Αφοί
(1985) Η αξιολόγηση της σχολικής επίδοσης, Κυριακίδη Αφοί