*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 12,17 €
Η διαφημιστική δαπάνη για τον τουρισμό
Συγγραφή: ·Ανδρέας Κ. Κουζέλης
Έκδοση: 2002 από "Ινστιτούτο Τουριστικών Ερευνών και Προβλέψεων"
Σελ.:156 (24χ17), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-86758-8-Χ
Θέμα: "Διαφήμιση" "Τουρισμός"
Στη μελέτη αυτή εξετάζεται η τουριστική διαφήμιση στην Ελλάδα και τις ανταγωνίστριες χώρες. Διερευνάται η διαχρονική εξέλιξη της διαφήμισης του τουρισμού στη χώρα μας, γίνεται οικονομετρική εξέταση των επιπτώσεων των διαφημιστικών εκστρατειών και διατυπώνονται προτάσεις για την αποτελεσματικότερη λειτουργία της διαφήμισης προς όφελος του τουρισμού στη χώρα μας.
(1998) Περιφερειακή ανάπτυξη της Ελλάδος και τουρισμός, Ινστιτούτο Τουριστικών Ερευνών και Προβλέψεων
(1997) Επιπτώσεις της συναλλαγματικής πολιτικής στις πρόσφατες επιδόσεις του τουριστικού τομέα, Ινστιτούτο Τουριστικών Ερευνών και Προβλέψεων
(1995) Στοιχεία θεωρίας πιθανοτήτων, Σταμούλη Α.Ε.