*Ενδέχεται κάποια βιβλία που δεν είναι σε απόθεμα στο βιβλιοπωλείο να προκύψουν ως εξαντλημένα στον εκδότη τους, στην περίπτωση αυτή θα λάβετε ενημέρωση εντός 2 ημερών

Η θεωρία της μαζικής επικοινωνίας για τον 21ο αιώνα

"McQuail's mass communication theory" (Πρωτότυπος τίτλος στα αγγλικά)

Συγγραφή: · Denis McQuail
Μετάφραση: ·Κάτια Μεταξά
Επιμέλεια: · Στέλιος Παπαθανασόπουλος
Υπεύθυνος Σειράς: · Στέλιος Παπαθανασόπουλος
Έκδοση: Οκτώβριος 2003 από "Εκδόσεις Καστανιώτη"
Σελ.:606 (24χ17), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-03-3301-7


Θέμα: "Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης"

Το βιβλίο αυτό προσφέρει μια πλήρη και συγκροτημένη εισαγωγή στις παραδοσιακές και σύγχρονες προσεγγίσεις της επικοινωνιακής έρευνας και θεωρίας.
-Αποτελεί μια πλήρη επισκόπηση στα βασικά συστατικά της μαζικής επικοινωνίας -τον πομπό, το μήνυμα, το κοινό.
-Αναφέρεται στα σύγχρονα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας, τηλεόραση, ραδιόφωνο, εφημερίδες, κινηματογράφο, μουσική, τα νέα τηλεοπτικά μέσα και το διαδίκτυο.
-Δείχνει με ποιο τρόπο οι θεωρητικές προσεγγίσεις για τη μαζική επικοινωνία συσχετίζονται με την ευρύτερη αντίληψή μας για την κοινωνία και τον πολιτισμό.
-Προσφέρει ένα λεξικό αποτελούμενο από περίπου εκατό λήμματα και έννοιες για τη μελέτη των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας.
Με το βιβλίο αυτό, ο Ντένις ΜακΚουέιλ δημιουργεί μια νέα και εξαιρετικά σύγχρονη εγκυκλοπαίδεια για τη θεωρία και την έρευνα στο πεδίο της μαζικής επικοινωνίας. Το βιβλίο αποτελείται από έξι μέρη που καλύπτουν τις θεωρίες, τις δομές, την οργάνωση, το περιεχόμενο, το ακροατήριο και τις επιδράσεις της μαζικής επικοινωνίας. Επιπλέον, το βιβλίο συμπεριλαμβάνει τις νεότερες θεωρίες για τη ψηφιακή επικοινωνία, την Κοινωνία της Πληροφορίας και την παγκοσμιοποίηση, καθώς και τις θεωρήσεις που συνδέονται με τα νέα μέσα. Προσφέρει, επίσης, διαγράμματα, προσπαθώντας να απεικονίσει τα βασικά στοιχεία των θεωριών, και δίνει ιδιαίτερη έμφαση στις σχέσεις των δύο φύλων, στην παγκοσμιοποίηση της επικοινωνίας, στις έρευνες για το ακροατήριο, στην πρόσληψη των μηνυμάτων των ΜΜΕ, στις δομές και τις λειτουργίες των επικοινωνιακών θεσμών, αποτιμώντας παράλληλα το ρόλο των ΜΜΕ στη σύγχρονη δημοκρατία.

(2021) ΜΜΕ και θεωρία της μαζικής επικοινωνίας, Παπασωτηρίου

(2001) Σύγχρονα μοντέλα επικοινωνίας, Εκδόσεις Καστανιώτη

(1997) Εισαγωγή στη θεωρία της μαζικής επικοινωνίας, Εκδόσεις Καστανιώτη

(1993) Μοντέλα επικοινωνίας, Εκδόσεις Καστανιώτη

Το βιβλιοπωλείο "Λεμόνι"

Ξεκίνησε την λειτουργία του τον Μάιο του 1998. Βρίσκεται στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας στην περιοχή του θησείου, στον πεζόδρομο της οδού Ηρακλειδών. Επιλέγει πάντα τους καλύτερους τίτλους απο την ελληνική βιβλιογραφία και τις νέες εκδόσεις. Διαθέτει άρτια ενημέρωση στην ποίηση στη φιλοσοφία και στη λογοτεχνία και οργανώνει σε τακτά διαστήματα παρουσιάσεις βιβλίων από συγγραφείς, καθώς και εκθέσεις εικαστικών καλλιτεχνών. Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα ενημερώνεται από εμάς τους ίδιους.

Όροι Χρήσης - Ασφάλεια Συναλλαγών - Πολιτική επιστροφών

Επικοινωνία

  • ΤΗΛ.:210 3451390

  • ΦΑΞ.:210 3451910

  • Email: books@lemoni.gr

  • Διεύθυνση:
    Ηρακλειδών 22, Θησείο 118 51, Αθήνα

Ωράριο βιβλιοπωλείου

ΔΕΥΤΕΡΑ ΕΩΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
09.30 π.μ - 21.30 μ.μ,

ΣΑΒΒΑΤΟ
09.30 π.μ - 18.00 μ.μ