*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 21,90 €
Εισαγωγή στο μάρκετινγκ
"Essentials of Marketing" (Πρωτότυπος τίτλος στα αγγλικά)
Συγγραφή: ·Jim Blythe
Μετάφραση: · Ανδρέας Σοκοδήμος
Έκδοση: 2002 από "Κλειδάριθμος"
Σελ.:381 (24χ17), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-209-550-4
Θέμα: "Μάρκετινγκ"
Ενημερωμένο σύμφωνα με τις τελευταίες εξελίξεις στον τομέα του μάρκετινγκ, αποτελεί μια φιλική προς τον αναγνώστη, περιεκτική, και σαφή εισαγωγή στο μάρκετινγκ. Παρέχει μια εποπτική παρουσίαση των τεχνικών, των βασικών θεωριών, και των μεθόδων λήψης αποφάσεων του μάρκετινγκ. Εκτός από τις παραδοσιακές τεχνικές του μάρκετινγκ, καλύπτονται επίσης και σύγχρονα θέματα όπως τα περιβαλλοντολογικά ζητήματα, η μεταμοντέρνα συλλογιστική, το μάρκετινγκ σχέσεων, και θέματα ηθικής του μάρκετινγκ.