*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 22,30 €
Τουριστικό μάρκετινγκ για βιώσιμη ανάπτυξη
"Sustainable tourism: A marketing perspective" (Πρωτότυπος τίτλος στα αγγλικά)
Συγγραφή: · Victor T. C. Middleton · Rebecca Hawkins
Μετάφραση: ·Ελεάννα Αντωνόγλου
Επιμέλεια: · Πάρις Τσάρτας
Υπεύθυνος Σειράς: · Γεράσιμος Α. Ζαχαράτος · Πάρις Τσάρτας
Έκδοση: Νοέμβριος 2004 από "Κριτική"
Σελ.:479 (24χ17), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-218-371-3
Θέμα: "Μάρκετινγκ" "Τουρισμός"
Με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον, οι συγγραφείς αναλύουν τη σύγχρονη σκέψη πάνω στην οποία βασίζονται οι διεθνείς αρχές για βιώσιμη ανάπτυξη στον τομέα των ταξιδιών και του τουρισμού.
Χρησιμοποιώντας διεθνή παραδείγματα, παρουσιάζουν τις εμπειρίες και τις βέλτιστες πρακτικές που εφαρμόζονται πλέον σ' όλον τον κόσμο. Η ιδιαιτερότητα του βιβλίου έγκειται στην έμφαση που δίνει στον ενεργό ρόλο που μπορεί να αναλάβει ο ιδιωτικός τομέας. Τονίζει τη σημασία της συνεργασίας μεταξύ ιδιωτικού και δημόσιου τομέα για την εξεύρεση λύσεων μέσω των καθημερινών αποφάσεων μάρκετινγκ, ιδιαίτερα όσον αφορά τη βελτίωση του προϊόντος και τον έλεγχο της ποιότητας.
Παρουσιάζει επίσης τις πρακτικές που ακολουθούν επιχειρήσεις όπως οι British Airways, Grecotel, Inter-Continental Hotels and Resorts, P&O και TUI, καθώς και η Διεθνής Ομοσπονδία Tour Operator.