*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 37,02 €
Εισαγωγή στο μάρκετινγκ μάνατζμεντ
"A framework for marketing management" (Πρωτότυπος τίτλος στα αγγλικά)
Συγγραφή: · Philip Kotler
Μετάφραση: ·Δήμητρα Φωτίου
Έκδοση: 2001 από "Γκιούρδας Β."
Σελ.:471 (24χ17), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-387-098-6
Θέμα: "Διοίκηση και οργάνωση " "Μάρκετινγκ"
Το βιβλίο "Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ" θα σας καθοδηγήσει και θα σας δείξει πως το Internet επιτρέπει στον ικανό μαρκετίστα να ακολουθήσει τις εξελίξεις και να προσαρμοστεί γρήγορα στις αλλαγές της αγοράς. Το Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ απευθύνεται τόσο στους επαγγελματίες του μάρκετινγκ, τους επιχειρηματίες και τα στελέχη των επιχειρήσεων όσο και σε σπουδαστές και φοιτητές που αποζητούν έναν συνδυασμό θεωρίας και χειροπιαστών παραδειγμάτων.
(2022) H2H Μάρκετινγκ, Κλειδάριθμος
(2022) Εισαγωγή στο μάρκετινγκ, Επίκεντρο
(2011) Β2Β Management εμπορικής ταυτότητας, Μαλλιάρης Παιδεία
(2010) Marketing 3.0, Κέρκυρα - Economia Publishing
(2009) Χάος, Κέρκυρα - Economia Publishing
(2009) Εισαγωγή στο Marketing, Επίκεντρο
(2009) Εταιρική κοινωνική ευθύνη, Κέρκυρα - Economia Publishing
(2006) Mάρκετινγκ μάνατζμεντ, Κλειδάριθμος
(2005) Τα 10 θανάσιμα αμαρτήματα του μάρκετινγκ, Γκιούρδας Μ.
(2004) Η δυναμική του μάρκετινγκ, Γκιούρδας Μ.
(2004) Εναλλακτικό μάρκετινγκ, Γκιούρδας Μ.
(2001) Αρχές του μάρκετινγκ, Κλειδάριθμος
(2001) Ο Κότλερ για το marketing, Μαλλιάρης Παιδεία
(2000) Μάρκετινγκ, μάνατζμεντ, Interbooks
(2000) Μάρκετινγκ, μάνατζμεντ, Interbooks