*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 8,83 €
Η αξιολόγηση των μαθητών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Αγγλία και στην Ελλάδα
Συγκριτική θεώρηση
Συγγραφή: · Ευάγγελος Τσιανάκας
Υπεύθυνος Σειράς: · Παναγιώτης Δ. Ξωχέλλης · Νίκος Π. Τερζής · Αχιλλέας Γ. Καψάλης
Έκδοση: 2001 από "Κυριακίδη Αφοί"
Σελ.:191 (21χ14), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-343-599-6
Θέμα: "Παιδαγωγική" "Εκπαίδευση, Πρωτοβάθμια"
Η συγκριτική αυτή μελέτη ερευνά τον τρόπο αξιολόγησης των μαθητών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Αγγλία και στην Ελλάδα. Η σύγκριση επιτυγχάνεται μέσω της αντιπαραβολής των σκοπών και του είδους της αξιολόγησης στα δύο εκπαιδευτικά συστήματα, αλλά και άλλων στοιχείων που αφορούν επιμέρους ζητήματα, όπως π.χ. η αξιολόγηση των μαθητών με ειδικές ανάγκες, η μετάβαση στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, κ.λπ. Η συγκριτική μέθοδος, η οποία εφαρμόζεται, είναι αυτή του George Z. F. Bereday. Η συγκεκριμένη εργασία, υποβλήθηκε ως διπλωματική εργασία στο Μεταπτυχιακό Κύκλο Παιδαγωγικών Σπουδών της Παιδαγωγικής Σχολής Φλώρινας του Α.Π.Θ.