*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 29,46 €
Κειμενοκεντρική προσέγγιση του γραπτού λόγου
Ή αφού σκέφτονται γιατί δεν γράφουν;
Συγγραφή: · Ηλίας Γ. Ματσαγγούρας
Έκδοση: 2001 από "Γρηγόρη"
Σελ.:533 (24χ17), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-333-263-1
Θέμα: "Εκπαίδευση"
Στην εργασία αυτή διατυπώνουμε μια διδακτική πρόταση που απαντάει στο τετραπλό ερώτημα: α) ποια κειμενικά είδη πρέπει να διδάσκονται στο σχολείο και με ποια σειρά, β) ποιο πρέπει να είναι το περιεχόμενο, η δομή και η μορφή των διαφορετικών κειμενικών ειδών στη μαθητική τους εκδοχή, γ) ποιες διαδικασίες πρέπει να ακολουθήσουν οι μαθητές για να συνθέσουν κείμενα με τις αναμενόμενες προδιαγραφές και δ) μέσα σε τι είδους διδακτικό πλαίσιο και με ποιές μεθόδους πρέπει να διδαχθούν και να ασκηθούν οι μαθητές στα του περιεχομένου του κειμένου και των διαδικασιών της συγγραφικής σύνθεσης.
Απαντήσεις στο παραπάνω τετραπλό ερώτημα προσφέρει το κειμενοκεντρικό-διαδικαστικό μοντέλο, που βασίζεται στα πορίσματα της σύγχρονης Διδακτικής, της Κειμενογλωσσολογίας, της Ψυχολογίας του Γραπτού Λόγου και του Κοινωνικού Εποικοδομισμού. Οι αρχές και οι πρακτικές του μοντέλου είναι σύμφωνες με τα νέα Πλαίσια Προγραμμάτων Σπουδών που ισχύουν στη χώρα μας από το 1999.
(2011) Θεωρία και πράξη της διδασκαλίας, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός
(2010) Η παιδαγωγική σχέση, Γρηγόρη
(2009) Εισαγωγή στις επιστήμες της παιδαγωγικής, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός
(2008) Εκπαιδεύοντας παιδιά υψηλών ικανοτήτων μάθησης, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός
(2008) Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και μάθηση, Γρηγόρη
(2007) Σύγχρονα παιδαγωγικά και εκπαιδευτικά θέματα, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός
(2007) Σχολικός εγγραματισμός, Γρηγόρη
(2006) Η σχολική τάξη, Γρηγόρη
(2003) Η διαθεματικότητα στη σχολική γνώση, Γρηγόρη
(2001) Η σχολική τάξη, Ιδιωτική Έκδοση
(1999) Η εξέλιξη της διδακτικής, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός
(1999) Θεωρία της διδασκαλίας, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός
(1998) Στρατηγικές διδασκαλίας, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός