*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 6,35 €
Τα προβλήματα της μνήμης των παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες στην αριθμητική και την ανάγνωση
Γνωστική θεώρηση: Εκπαιδευτικές προεκτάσεις
Συγγραφή: · Ιωάννης Δ. Καραντζής
Έκδοση: Ιανουάριος 2001 από "Τυπωθήτω"
Σελ.:150 (21χ14), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-8041-73-2
Θέμα: "Παιδαγωγική" "Ψυχολογία, Γνωστική"
Στόχος του βιβλίου είναι να παρουσιάσει τα βασικά θεωρητικά σημεία που αναφέρονται στη γνωστική λειτουργία της μνήμης και τη σχέση της με την ανάγνωση και την αριθμητική, μέσω των πορισμάτων μιας επιστημονικής έρευνας του συγγραφέα για τη μελέτη της μνήμης των παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες στην ανάγνωση ή / και στην αριθμητική, ώστε να βοηθήσει τον εκπαιδευτικό να αναζητήσει τρόπους και μέσα για τη σωστή εφαρμογή των πορισμάτων αυτής της έρευνας στην καθημερινή εκπαιδευτική διαδικασία.
(2011) Ο δάσκαλος στη σχολική τάξη, Εκδοτικός Όμιλος Ίων
(2010) Οι κατ' οίκον εργασίες στο ελληνικό σχολείο σήμερα, Γρηγόρη
(2007) Εφαρμογές βασικών αρχών της μάθησης στην εκπαίδευση, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός