*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 8,90 €
M. Sadler, I. Kandel, N. Hans και η συγκριτική παιδαγωγική
Αναζητήσεις και προβληματισμοί μέσα από το έργο τους
Συγγραφή: · Πέλλα Καλογιαννάκη
Υπεύθυνος Σειράς: · Σήφης Μπουζάκης
Έκδοση: Δεκέμβριος 1998 από "Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός"
Σελ.:145 (24χ17), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-01-0783-1
Θέμα: "Παιδαγωγική"
Στην παρούσα μελέτη παρουσιάζονται με τρόπο συνοπτικό και συστηματικό οι σημαντικότερες θέσεις τριών πρωτεργατών της Συγκριτικής Παιδαγωγικής (ΣΠ), του M. Sadler, I. Kandel, και N. Hans, οι οποίοι ανήκουν στη λεγόμενη κλασική ή παραδοσιακή ιστορική προσέγγιση της ΣΠ. Οι απόψεις αυτές αναλύονται στο ευρύτερο κοινωνικο-πολιτικό και ιδεολογικό συγκείμενό τους, συγκρίνονται μεταξύ τους, ενώ παράλληλα επισημαίνονται ορισμένες αδυναμίες ή ελλείψεις τους σε επίπεδο θεωρητικής και ερευνητικής τεκμηρίωσης.
(2022) Εξουσία, πολιτική και πρακτική στην κριτική εκπαίδευση, Εκδόσεις Ι. Σιδέρης
(2013) Η γλώσσα των τοίχων, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός
(2012) Συγκριτική παιδαγωγική, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός
(2012) Εκπαίδευση εκπαιδευτικών, Εκδοτικός Όμιλος Ίων
(2011) Η εκπαίδευση στον σύγχρονο κόσμο, Εκδοτικός Όμιλος Ίων
(2011) Συγκριτική παιδαγωγική, Εκδοτικός Όμιλος Ίων
(2011) Περί παιδαγωγικής και εκπαίδευσης, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός
(2011) Πανόραμα ιστορίας της εκπαίδευσης, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός
(2002) Συγκρτική παδαγωγική, Ατραπός
(1999) Ευρώπη και εκπαίδευση, Γρηγόρη
(1998) Προσεγγίσεις στη συγκριτική παιδαγωγική, Γρηγόρη
(1996) Η Ευρώπη και η πολιτιστική κληρονομιά, Γρηγόρη