*Ενδέχεται κάποια βιβλία που δεν είναι σε απόθεμα στο βιβλιοπωλείο να προκύψουν ως εξαντλημένα στον εκδότη τους, στην περίπτωση αυτή θα λάβετε ενημέρωση εντός 2 ημερών

Ψηφιακό μάρκετινγκ

"Digital Marketing" (Πρωτότυπος τίτλος στα αγγλικά)

Συγγραφή: ·Raj Sachdev
Μετάφραση: ·Κωνσταντίνος Κορωνιός
Επιμέλεια: ·Αλκμήνη Γκρίτζαλη ·Κωνσταντίνος Ρηγόπουλος · Σέργιος Δημητριάδης ·Μαρία Τσουρέλα
Έκδοση: Οκτώβριος 2025 από "Εκδόσεις Κριτική"
Σελ.:488 Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 978-960-586-539-9


Θέμα: "Μάρκετινγκ"

To βιβλίο βασίζεται στη θεωρία και τις έννοιες του μάρκετινγκ και υιοθετεί μια στρατηγική και αναλυτική προσέγγιση, ενσωματώνοντας παγκόσμια παραδείγματα. Το υλικό μπορεί να αξιοποιηθεί σε οποιαδήποτε μορφή διδασκαλίας: διά ζώσης, διαδικτυακή και υβριδική. Εκτός από την αναφορά σε σύγχρονα εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ, δίνεται έμφαση στις τρέχουσες τάσεις του μάρκετινγκ και παρουσιάζονται τρόποι εφαρμογής τους.
Στα επιμέρους κεφάλαια, διάφορες ενότητες περιεχομένου αναδεικνύουν σημαντικά ζητήματα στο ψηφιακό μάρκετινγκ:
- Πλαίσια δημιουργίας αξίας: Αναδεικνύουν τον τρόπο με τον οποίο οι οργανισμοί δημιουργούν αξία για τους καταναλωτές, τον εαυτό τους ή/και την κοινωνία μέσω του ψηφιακού μάρκετινγκ.
- Πλαίσια θεμάτων απορρήτου και ασφάλειας: Εστιάζουν στην ενσωμάτωση του απορρήτου και της ασφάλειας στις πρακτικές ψηφιακού μάρκετινγκ, τη συμμόρφωση με κανονισμούς, καθώς και την παροχή επιλογών απορρήτου και ασφάλειας στους καταναλωτές.
- Πλαίσια νομικών και ηθικών ζητημάτων: Εισάγουν τους φοιτητές σε βασικούς νόμους, κανονισμούς, κανόνες και ηθικά ζητήματα που σχετίζονται με το ψηφιακό μάρκετινγκ, όπως η χρήση νομικού περιεχομένου και εικόνων, η στόχευση βάσει τοποθεσίας, η πνευματική ιδιοκτησία, το email marketing κ.ά.
- Πλαίσια σκέψης για το παγκόσμιο ψηφιακό μάρκετινγκ: Παρουσιάζουν τους τρόπους με τους οποίους εφαρμόζεται το ψηφιακό μάρκετινγκ σε διάφορες χώρες του κόσμου.
Στο τέλος κάθε κεφαλαίου περιλαμβάνεται χρήσιμο υλικό ανασκόπησης και μάθησης, το οποίο περιλαμβάνει τους βασικούς όρους, την περίληψη του κεφαλαίου με μαθησιακούς στόχους, ερωτήσεις ανασκόπησης, μικρή ομαδική άσκηση ή συζήτηση στην τάξη και μια μελέτη περίπτωσης στο ψηφιακό μάρκετινγκ.

Το βιβλιοπωλείο "Λεμόνι"

Ξεκίνησε την λειτουργία του τον Μάιο του 1998. Βρίσκεται στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας στην περιοχή του θησείου, στον πεζόδρομο της οδού Ηρακλειδών. Επιλέγει πάντα τους καλύτερους τίτλους απο την ελληνική βιβλιογραφία και τις νέες εκδόσεις. Διαθέτει άρτια ενημέρωση στην ποίηση στη φιλοσοφία και στη λογοτεχνία και οργανώνει σε τακτά διαστήματα παρουσιάσεις βιβλίων από συγγραφείς, καθώς και εκθέσεις εικαστικών καλλιτεχνών. Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα ενημερώνεται από εμάς τους ίδιους.

Όροι Χρήσης - Ασφάλεια Συναλλαγών - Πολιτική επιστροφών

Επικοινωνία

  • ΤΗΛ.:210 3451390

  • ΦΑΞ.:210 3451910

  • Email: books@lemoni.gr

  • Διεύθυνση:
    Ηρακλειδών 22, Θησείο 118 51, Αθήνα

Ωράριο βιβλιοπωλείου

ΔΕΥΤΕΡΑ ΕΩΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
09.30 π.μ - 21.30 μ.μ,

ΣΑΒΒΑΤΟ
09.30 π.μ - 18.00 μ.μ