*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 9,00 €
Καταγραφή των αντιλήψεων των μαθητών της Γ΄ Λυκείου σχετικά με τις έννοιες έργο-ενέργεια
Σχεδίαση και αξιολόγηση διδακτικής παρέμβασης με τη χρήση των ΤΠΕ για τη δημιουργία συνθηκών επίτευξης γνωστικών συγκρούσεων
Συγγραφή: ·Ιωάννης Σαραντόπουλος
Έκδοση: Δεκέμβριος 2024 από "Οσελότος"
Σελ.:132 Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 978-618-205-674-5
Θέμα: "Εκπαίδευση"
Έχει διαπιστωθεί από δημοσιευμένες ερευνητικές προσπάθειες, ότι οι πειραματικές προσεγγίσεις σε πραγματικά αλλά και σε εικονικά εργαστηριακά περιβάλλοντα συνεισφέρουν αποτελεσματικά στην εννοιολογική αλλαγή των πρακτικό – βιωματικών αντιλήψεων των μαθητών. Οι μαθητές βοηθιούνται να ξαναχτίσουν νέες γνώσεις επιτυγχάνοντας έτσι τον εκπαιδευτικό στόχο.
Η δραστική τεχνική βελτίωσή των ηλεκτρονικών υπολογιστών έχει οδηγήσει στην ευρεία διάδοσή τους στη διαδικασία της διδασκαλίας και της μάθησης στα σχολεία.
Στο παρόν βιβλίο διερευνώνται και καταγράφονται οι αντιλήψεις των μαθητών της Γ’ Λυκείου σχετικά με τις έννοιες του έργου και της ενέργειας πριν και μετά από διδακτική παρέμβαση στην οποία υποβλήθηκαν. Σε αυτή την διδακτική παρέμβαση χρησιμοποιήθηκαν προσομοιώσεις σε ηλεκτρονικούς υπολογιστές (εικονικά πειράματα) κ με σκοπό την εννοιολογική κατανόηση και αλλαγή.
