*Ενδέχεται κάποια βιβλία που δεν είναι σε απόθεμα στο βιβλιοπωλείο να προκύψουν ως εξαντλημένα στον εκδότη τους, στην περίπτωση αυτή θα λάβετε ενημέρωση εντός 2 ημερών

Συμπεριφορά καταναλωτή


Συγγραφή: · Γεώργιος Ι. Σιώμκος
Έκδοση: Νοέμβριος 2024 από "Κλειδάριθμος"
Σελ.:872 Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 978-960-645-641-1


Θέμα: "Μάρκετινγκ"

Το πώς συμπεριφέρεται ένας καταναλωτής έχει προσελκύσει, προσελκύει και σίγουρα θα συνεχίσει να προσελκύει το ερευνητικό ενδιαφέρον της εγχώριας και μη επιστημονικής κοινότητας, καθώς η αλματώδης ανάπτυξη της τεχνολογίας, το ψηφιακό μάρκετινγκ και η ηθική, βιώσιμη κατανάλωση συνιστούν μερικές μόνο από τις πολλές και πολύπλευρες προκλήσεις τις οποίες τόσο οι σύγχρονοι καταναλωτές όσο και οι διαφημιστές θα κληθούν να αντιμετωπίσουν. Ο τίτλος του παρόντος βιβλίου, Συμπεριφορά καταναλωτή, είναι σαφής και δηλωτικός του θέματός του. Ο αναγνώστης θα έχει την ευκαιρία να έρθει σε επαφή με μια σειρά από σύγχρονα παραδείγματα, από αναδυόμενες τάσεις, από πρόσφατα ερευνητικά δεδομένα και μεθοδολογικές καινοτομίες που θα τον καταστήσουν ικανό αφενός να εξερευνήσει το πεδίο της συμπεριφοράς καταναλωτή και αφετέρου να αποκτήσει μια σφαιρική αντίληψη αυτού. Το εν λόγω επιστημονικό αντικείμενο, ως πεδίο του μάρκετινγκ, στοχεύει στη μελέτη και στην ανάλυση του καταναλωτή ως εκείνου του ατόμου το οποίο λαμβάνει αποφάσεις.

Δεδομένου ότι όλοι μας, σχεδόν σε καθημερινή βάση και από αρκετά μικρή ηλικία, αποφασίζουμε για διάφορα προϊόντα (αγαθά και υπηρεσίες) και επηρεάζουμε σε επίπεδο συνόλου πια έως και την εθνική οικονομία, δείχνει, αν μη τι άλλο, πόσο σημαντικό και αναγκαίο είναι για τους φοιτητές να αποκτήσουν στέρεες γνώσεις και δεξιότητες γύρω από το συγκεκριμένο θέμα. Η διερεύνηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς αποτελεί από τη μία πρόκληση για την επιστήμη του μάρκετινγκ και από την άλλη απαραίτητο εφόδιο για όσους επιθυμούν να πλοηγηθούν στη σύγχρονη αγορά, να την κατανοήσουν, να την εξελίξουν και να εξελιχθούν μαζί της.

Η παρούσα έκτη έκδοση, την οποία κρατάτε στα χέρια σας και που έρχεται ακριβώς τριάντα χρόνια μετά την πρώτη έκδοση το, μακρινό πλέον, 1994, συμπυκνώνει στο περιεχόμενό της μια πολυετή πορεία, με αφοσίωση και δέσμευση, στη διδασκαλία και στην έρευνα εντός και εκτός ελληνικών συνόρων, την αδιαμφισβήτητη πίστη στη συνεχιζόμενη μάθηση, και την ενθουσιώδη επιμονή που οφείλει να έχει ένας επιστήμονας και επαγγελματίας, είτε βρίσκεται στην αρχή της σταδιοδρομίας του είτε διαθέτει μεγαλύτερη εμπειρία και τριβή.

Στα δεκαέξι κεφάλαια του βιβλίου, η μείξη της κλασικής με την (πολύ) πρόσφατη βιβλιογραφία, καθώς και η παρουσίαση στατιστικών και ερευνητικών στοιχείων ακόμη και των τελευταίων μηνών του τρέχοντος έτους διασφαλίζουν ότι ο ενδιαφερόμενος φοιτητής θα σχηματίσει μία, όσο το δυνατόν, πληρέστερη εικόνα για τη συμπεριφορά καταναλωτή και για τον τρόπο με τον οποίο αυτή έχει προχωρήσει και αλλάξει στο πέρασμα των χρόνων, ενώ θα τον βοηθήσει να σκεφτεί δημιουργικά αναφορικά με το μέλλον της. Το σύγγραμμα αποτελεί χρήσιμο εργαλείο και οδηγό όχι μόνο για όσους φοιτούν σε τμήματα επιστημών διοίκησης επιχειρήσεων και οικονομικών επιστημών των ΑΕΙ, αλλά και για στελέχη επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον χώρο του μάρκετινγκ και για marketers όλων των κλάδων οικονομικής δραστηριότητας της ελληνικής βιομηχανίας και αγοράς.

(2024) Έρευνα και μετρικές μάρκετινγκ, Κλειδάριθμος

(2024) Στρατηγικό μάρκετινγκ, Κλειδάριθμος

(2013) Στρατηγικό μάρκετινγκ, Σταμούλη Α.Ε.

(2012) Στρατηγικό μάρκετινγκ προϊόντων υψηλής τεχνολογίας, Σταμούλη Α.Ε.

(2009) Καταναλωτικές επιδημίες, Σταμούλη Α.Ε.

(2008) Έρευνα αγοράς, Σταμούλη Α.Ε.

(2007) Ανταγωνιστική στρατηγική μάρκετινγκ, Σταμούλη Α.Ε.

(2005) Εφαρμογή μεθόδων ανάλυσης στην έρευνα αγοράς, Σταμούλη Α.Ε.

(2005) Μελέτες περιπτώσεων μάρκετινγκ, Σταμούλη Α.Ε.

(2004) Στρατηγικό ηλεκτρονικό μάρκετινγκ, Σταμούλη Α.Ε.

(2004) Στρατηγικό μάρκετινγκ, Σταμούλη Α.Ε.

(2002) Συμπεριφορά καταναλωτή και στρατηγική μάρκετινγκ, Σταμούλη Α.Ε.

(1999) Στρατηγικό μάρκετινγκ, Σταμούλη Α.Ε.

(1999) Στρατηγικό μάρκετινγκ, Σταμούλη Α.Ε.

(1995) Εισαγωγή στο στρατηγικό μάρκετινγκ, Σταμούλη Α.Ε.

(1994) Συμπεριφορά καταναλωτή και στρατηγική μάρκετινγκ, Σταμούλη Α.Ε.

(1994) Συμπεριφορά καταναλωτή και στρατηγική μάρκετινγκ, Σταμούλη Α.Ε.

Το βιβλιοπωλείο "Λεμόνι"

Ξεκίνησε την λειτουργία του τον Μάιο του 1998. Βρίσκεται στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας στην περιοχή του θησείου, στον πεζόδρομο της οδού Ηρακλειδών. Επιλέγει πάντα τους καλύτερους τίτλους απο την ελληνική βιβλιογραφία και τις νέες εκδόσεις. Διαθέτει άρτια ενημέρωση στην ποίηση στη φιλοσοφία και στη λογοτεχνία και οργανώνει σε τακτά διαστήματα παρουσιάσεις βιβλίων από συγγραφείς, καθώς και εκθέσεις εικαστικών καλλιτεχνών. Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα ενημερώνεται από εμάς τους ίδιους.

Όροι Χρήσης - Ασφάλεια Συναλλαγών - Πολιτική επιστροφών

Επικοινωνία

  • ΤΗΛ.:210 3451390

  • ΦΑΞ.:210 3451910

  • Email: books@lemoni.gr

  • Διεύθυνση:
    Ηρακλειδών 22, Θησείο 118 51, Αθήνα

Ωράριο βιβλιοπωλείου

ΔΕΥΤΕΡΑ ΕΩΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
09.30 π.μ - 21.30 μ.μ,

ΣΑΒΒΑΤΟ
09.30 π.μ - 18.00 μ.μ