*Ενδέχεται κάποια βιβλία που δεν είναι σε απόθεμα στο βιβλιοπωλείο να προκύψουν ως εξαντλημένα στον εκδότη τους, στην περίπτωση αυτή θα λάβετε ενημέρωση εντός 2 ημερών

Η ρητορική της διαφήμισης


Συγγραφή: · Περικλής Πολίτης
Έκδοση: Ιούνιος 2024 από "Επίκεντρο"
Σελ.:200 Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 978-618-204-481-0


Θέμα: "Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης" "Διαφήμιση"

Αν η ρη­το­ρι­κή είναι η τέ­χνη της πει­θούς, τό­τε η δι­α­φή­μι­ση, και μά­λι­στα η εμπο­ρι­κή δι­α­φή­μι­ση, συν­δέ­ε­ται «εσω­τε­ρι­κά» με τη ρη­το­ρι­κή, κα­θώς επι­χει­ρεί να κάμ­ψει τη βού­λη­ση των κα­τα­να­λω­τών και να δι­α­χει­ρι­στεί για λο­γα­ρι­α­σμό τους τις κα­θη­με­ρι­νές ή τις δι­αρ­κέ­στε­ρες ανά­γκες τους. Το θε­ω­ρη­τι­κό πρό­γραμ­μα του βι­βλίου αυτού έχει στην κο­ρυ­φή του την πει­θώ, πρω­τί­στως ως δι­α­δι­κα­σία άσκη­σης γνω­σι­α­κής, συ­ναι­σθη­μα­τι­κής ή προ­τρε­πτι­κής σε δρά­ση επιρ­ρο­ής και δευ­τε­ρευ­ό­ντως ως απο­τύ­πω­μα υπα­γο­ρευ­μέ­νης πρά­ξης, αγο­ρα­στι­κής ή άλ­λης. Η πει­θώ, που ανά­γε­ται στη μυ­θο­λο­γι­κή πα­ρά­δο­ση της ελ­λη­νι­κής αρ­χαι­ό­τη­τας, εξε­τά­ζε­ται ως έν­νοια-γέ­νος που στε­γά­ζει όλες τις θε­μι­τές (και μη) μορ­φές επη­ρε­α­σμού του απο­δέ­κτη στο κύ­κλω­μα της δη­μό­σι­ας επι­κοι­νω­νί­ας. Ακο­λου­θεί η εστί­α­ση στην έντυ­πη και τη­λε­ο­πτι­κή εμπο­ρι­κή δι­α­φή­μι­ση, και συ­γκε­κρι­μέ­να στο τρί­γω­νο «όνο­μα μάρ­κας – σλό­γκαν – τρό­ποι του δι­α­φη­μι­στι­κού μη­νύ­μα­τος», το οποίο ανα­πα­ρι­στά τη γε­ω­με­τρία της πει­θούς στο πε­δίο της κα­τα­να­λω­τι­κής αγο­ράς. Το όνο­μα μάρ­κας (η εμπο­ρι­κή επω­νυ­μία μι­ας εται­ρεί­ας ή ενός προ­ϊ­ό­ντος) ανα­λύ­ε­ται ως ταυ­το­τι­κό στοι­χείο μι­ας πα­ρα­γω­γι­κής μο­νά­δας, ως μη­χα­νι­σμός προ­ώ­θη­σης αγα­θών και υπη­ρε­σι­ών, και ως γλωσ­σι­κό ση­μείο πο­λύ­τρο­πα συν­δε­δε­μέ­νο με το ανα­φε­ρό­με­νό του. Το σλό­γκαν, ο πο­λι­ορ­κη­τι­κός κρι­ός του δι­α­φη­μι­στι­κού μη­νύ­μα­τος, αντι­πα­ρα­βάλ­λε­ται με άλ­λα είδη της «τη­λε­γρα­φι­κής γλώσ­σας»(συν­θή­μα­τα, γνω­μι­κά, εντο­λές κτλ) ενώ, πα­ράλ­λη­λα, πε­ρι­γρά­φε­ται συ­στη­μα­τι­κά η πρω­τε­ϊ­κή γλωσ­σι­κή του λει­τουρ­γία (επα­φι­κή, ψυ­χο­λο­γι­κή, αισθη­τι­κή κτλ). Τέ­λος, ανα­λύ­ε­ται το σώ­μα του δι­α­φη­μι­στι­κού μη­νύ­μα­τος με άξο­να τους κει­με­νι­κούς τύ­πους της επι­χει­ρη­μα­το­λο­γί­ας και της αφή­γη­σης, που στοι­χούν στις δύο δι­α­στά­σεις της πει­θούς, τη γνω­σι­α­κή και τη συ­γκι­νη­σι­α­κή, και τις επι­κρα­τέ­στε­ρες στρα­τη­γι­κές της δι­α­φή­μι­σης, την «αιτι­ο­λο­γι­κή» και την προ­κλη­τι­κή συ­ναι­σθη­μά­των τα οποία πυ­ρο­δο­τούν την αγο­ρα­στι­κή επι­θυ­μία.

(2022) Αφήγηση, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός

(2012) Η διαχείριση του πόνου στη δημόσια σφαίρα, Προπομπός

(2009) Ο λόγος της μαζικής επικοινωνίας, Ινστιτούτο Νεοελληνικών Σπουδών. Ίδρυμα Μανόλη Τριανταφυλλίδη

(2008) Η ειδησεογραφική συνέντευξη, Εκδόσεις Πατάκη

(2008) Μελέτες για την ελληνική γλώσσα: Γλώσσα και κοινωνία, Ινστιτούτο Νεοελληνικών Σπουδών. Ίδρυμα Μανόλη Τριανταφυλλίδη

(2004) Η γλώσσα των μέσων ενημέρωσης, Ινστιτούτο Νεοελληνικών Σπουδών. Ίδρυμα Μανόλη Τριανταφυλλίδη

Το βιβλιοπωλείο "Λεμόνι"

Ξεκίνησε την λειτουργία του τον Μάιο του 1998. Βρίσκεται στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας στην περιοχή του θησείου, στον πεζόδρομο της οδού Ηρακλειδών. Επιλέγει πάντα τους καλύτερους τίτλους απο την ελληνική βιβλιογραφία και τις νέες εκδόσεις. Διαθέτει άρτια ενημέρωση στην ποίηση στη φιλοσοφία και στη λογοτεχνία και οργανώνει σε τακτά διαστήματα παρουσιάσεις βιβλίων από συγγραφείς, καθώς και εκθέσεις εικαστικών καλλιτεχνών. Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα ενημερώνεται από εμάς τους ίδιους.

Όροι Χρήσης - Ασφάλεια Συναλλαγών - Πολιτική επιστροφών

Επικοινωνία

  • ΤΗΛ.:210 3451390

  • ΦΑΞ.:210 3451910

  • Email: books@lemoni.gr

  • Διεύθυνση:
    Ηρακλειδών 22, Θησείο 118 51, Αθήνα

Ωράριο βιβλιοπωλείου

ΔΕΥΤΕΡΑ ΕΩΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
09.30 π.μ - 21.30 μ.μ,

ΣΑΒΒΑΤΟ
09.30 π.μ - 18.00 μ.μ