*Ενδέχεται κάποια βιβλία που δεν είναι σε απόθεμα στο βιβλιοπωλείο να προκύψουν ως εξαντλημένα στον εκδότη τους, στην περίπτωση αυτή θα λάβετε ενημέρωση εντός 2 ημερών

Κατανοώντας και αξιοποιώντας παιδαγωγικές θεωρίες

"Understanding & Using Challenging Educational Theories, 2nd Edition" (Πρωτότυπος τίτλος στα αγγλικά)

Συγγραφή: ·Karl Aubrey ·Alison Riley
Μετάφραση: ·Κατερίνα Ιορδάνογλου ·Μαρία Λασκαράκη
Επιμέλεια: ·Βασιλική Γ. Μητροπούλου ·Χρήστος Δ. Τουρτούρας
Έκδοση: Μάρτιος 2024 από "Τζιόλα"
Σελ.:808 Σκληρό εξώφυλλο, ISBN: 978-618-221-059-8


Θέμα: "Παιδαγωγική - Φιλοσοφία και θεωρία"

Εισαγωγή - Abraham Maslow: Ο Πατέρας του Αμερικανικού Ανθρωπισμού - Carl Rogers: Ο Πατέρας της Πελατοκεντρικής Θεραπείας - A. S. Neill: Ελευθέρια στη Μάθηση - John Goodlad: Η Ανανέωση της Διδασκαλίας και της Μάθησης, των Σχολείων και της Εκπαίδευσης των Εκπαιδευτικών - Basil Bernstein: Γλωσσικοί Κώδικες, Κοινωνική Τάξη, Παιδαγωγική και Αναλυτικά Προγράμματα - Pierre Bourdieu: Θεωρία της Κοινωνίας - Michel Foucault: Εξουσία, Επιτήρηση, Πειθαρχία και Έλεγχος στην Εκπαίδευση - Νel Noddings: Η Φροντίδα στην Εκπαίδευση - Lawrence Stenhouse: Σύνδεση του Αναλυτικού Προγράμματος με τη Θεωρία, την Έρευνα και την Πράξη - Henry Giroux: Κριτική Παιδαγωγική - Howard Gardner: Πολλαπλή Νοημοσύνη και Εκπαίδευση - John Holt: Αποσχολειοποίηση ή Κατ’ Οίκον Εκπαίδευση – Bell Hooks: Η Εκπαίδευση ως Πρακτική Ελευθέριας - Jack Mezirow: Μετασχηματίζουσα Μάθηση - Linda Darling-Hammond: Ισότητα στην Εκπαίδευση - Πολίτικες, Δάσκαλοι και Διδασκαλία - Ivan Illich: Κοινωνία Χωρίς Σχολεία: Αμφισβητώντας την Έννοια του Σχολείου - Loris Malaguzzi: Η Εμπειρία του Reggio Emilia - Michael Apple: Ιδεολογία, Γνώση, Εξουσία και Αναλυτικό Πρόγραμμα - John Dewey: Μια Δημοκρατική Έννοια της Μάθησης - Maria Montessori: Απελευθέρωση του Παιδιού - Jean Piaget: Κατανόηση του Νου του Παιδιού - Lev Vygotsky: Μια Πρώιμη Οπτική Κοινωνικού Εποικοδομητισμού - B.F. Skinner: Ο Πατέρας της Συντελεστικής/Λειτουργικής Εξαρτημένης Μάθησης - Benjamin Bloom: Μάθηση μέσω Ταξινομιών - Malcolm S. Knowles: Εννοιολογική Πλαισίωση της Μάθησης Ενηλίκων - Jerome Bruner: Εξέλιξη των Θεωριών Μάθησης - Albert Bandura: Μάθηση μέσω Παρατήρησης - Urie Bronfenbrenner: Η Οικολογία της Ανθρώπινης Ανάπτυξης - Paulo Freire: Καταπίεση, Ελευθέρια και Κριτικές Προσεγγίσεις στην Εκπαίδευση - Donald Schön: Στοχασμός και Μάθηση - David Kolb: Θεωρία Εμπειρικής Μάθησης - Jean Lave & Etienne Wenger: Κοινωνικά Εγκαθιδρυμένη Μάθηση και Κοινότητες Πρακτικής - Barak Rosenshine: Αρχές της Διδασκαλίας - Daniel Goleman: Συναισθηματική Νοημοσύνη - Guy Claxton: Η Δύναμη της Μάθησης - Dylan Wiliam: Αξιολόγηση για τη Μάθηση - Carol Dweck: Νοοτροπίες και Κίνητρα - Επίλογος

Το βιβλιοπωλείο "Λεμόνι"

Ξεκίνησε την λειτουργία του τον Μάιο του 1998. Βρίσκεται στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας στην περιοχή του θησείου, στον πεζόδρομο της οδού Ηρακλειδών. Επιλέγει πάντα τους καλύτερους τίτλους απο την ελληνική βιβλιογραφία και τις νέες εκδόσεις. Διαθέτει άρτια ενημέρωση στην ποίηση στη φιλοσοφία και στη λογοτεχνία και οργανώνει σε τακτά διαστήματα παρουσιάσεις βιβλίων από συγγραφείς, καθώς και εκθέσεις εικαστικών καλλιτεχνών. Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα ενημερώνεται από εμάς τους ίδιους.

Όροι Χρήσης - Ασφάλεια Συναλλαγών - Πολιτική επιστροφών

Επικοινωνία

  • ΤΗΛ.:210 3451390

  • ΦΑΞ.:210 3451910

  • Email: books@lemoni.gr

  • Διεύθυνση:
    Ηρακλειδών 22, Θησείο 118 51, Αθήνα

Ωράριο βιβλιοπωλείου

ΔΕΥΤΕΡΑ ΕΩΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
09.30 π.μ - 21.30 μ.μ,

ΣΑΒΒΑΤΟ
09.30 π.μ - 18.00 μ.μ

Ακολουθήστε μας