*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 93,44 €
Διαφήμιση και προώθηση
Ολοκληρωμένη επικοινωνία μάρκετινγκ
"Advertising and Promotion: An Integrated Marketing Communications Perspective, 12th Edition" (Πρωτότυπος τίτλος στα αγγλικά)
Συγγραφή: · George E. Belch · Michael A. Belch
Μετάφραση: ·Αναστάσιος Ε. Θωμαΐδης
Επιμέλεια: ·Μάρκος Τσόγκας
Έκδοση: Απρίλιος 2022 από "Τζιόλα"
Σελ.:912 Σκληρό εξώφυλλο, ISBN: 978-960-418-941-0
Θέμα: "Μάρκετινγκ" "Διαφήμιση - Σπουδή και διδασκαλία"
Περιέχει: Πρόλογος - Εισαγωγή στις Ολοκληρωμένες Επικοινωνίες Μάρκετινγκ - O Ρόλος των ΟΕΜ στη Διαδικασία του Μάρκετινγκ - Η Οργάνωση για τη Διαφήμιση και την Προώθηση: Ο Ρόλος των Διαφημιστικών Εταιρειών και Άλλων Οργανισμών Επικοινωνίας Μάρκετινκ - Απόψεις της Συμπεριφοράς του Καταναλωτή - Η Διαδικασία της Επικοινωνίας - Οι Συντελεστές Πηγής, Μηνύματος και Διαύλου - Ο Καθορισμός Αντικειμενικών Στόχων και Προϋπολογισμού για το Πρόγραμμα Προώθησης - Δημιουργική Στρατηγική: Σχεδιασμός και Ανάπτυξη - Δημιουργική Στρατηγική: Υλοποίηση και Αξιολόγηση - Σχεδιασμός και Στρατηγική Μέσων - Η Αξιολόγηση των Ηλεκτρονικών Μέσων: Τηλεόραση και Ραδιόφωνο - Τα Μέσα Υποστήριξης - Το Άμεσο Μάρκετινγκ - Το διαδίκτυο: Ψηφιακά Μέσα και Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης - Προώθηση Πωλήσεων - Δημόσιες Σχέσεις, Δημοσιότητα και Εταιρική Διαφήμιση - Η Μέτρηση της Αποτελεσματικότητας του Προγράμματος Προώθησης - H Διεθνής Διαφήμιση και Προώθηση - Οι Ρυθμιστικοί Κανονισμοί της Διαφήμισης και της Προώθησης - Η Αξιολόγηση των Κοινωνικών, Ηθικών και Οικονομικών Απόψεων της Διαφήμισης και της Προώθησης - Γλωσσάρι Όρων Διαφήμισης και Προώθησης - Βιβλιογραφικές Αναφορές - Ευρετήριο Ονομάτων και Εταιρειών - Ευρετήριο Όρων
(2022) Διαφήμιση και προώθηση, Τζιόλα
(2022) Διαφήμιση και προώθηση, Τζιόλα
(2018) Διαφήμιση και προώθηση, Τζιόλα
(2010) Διαφήμιση και προώθηση, Τζιόλα