*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 54,60 €
Εισαγωγή στο μάρκετινγκ
"Marketing, An Introduction, 14th ed" (Πρωτότυπος τίτλος στα αγγλικά)
Συγγραφή: · Gary Armstrong · Philip Kotler
Μετάφραση: ·Αναστάσιος Μεταξάς
Έκδοση: Μάιος 2022 από "Επίκεντρο"
Σελ.:880 Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 978-618-204-160-4
Θέμα: "Μάρκετινγκ"
Το Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ είναι ο κατανοητός, πλήρης και συνοπτικός οδηγός σας σχετικά με τις βασικές ιδέες του μάρκετινγκ, εστιάζοντας στον τρόπο με τον οποίο μπορείτε να παρέχετε μεγαλύτερη αξία για τον πελάτη, προκειμένου να έχετε επιτυχία στο μάρκετινγκ. Η δεύτερη ευρωπαϊκή έκδοση αυτού του κλασικού κειμένου έχει επικαιροποιηθεί με τις πιο πρόσφατες ιδέες στο μάρκετινγκ και με πολυάριθμα νέα ευρωπαϊκά παραδείγματα μάρκετινγκ και μελέτες περίπτωσης. Οι συγγραφείς προτρέπουν τους σπουδαστές και τις σπουδάστριες να ανακαλύψουν τις έννοιες του μάρκετινγκ και να τις μετατρέψουν οι ίδιοι/ες σε πραγματική εμπορική πρακτική.
(2022) H2H Μάρκετινγκ, Κλειδάριθμος
(2011) Β2Β Management εμπορικής ταυτότητας, Μαλλιάρης Παιδεία
(2010) Marketing 3.0, Κέρκυρα - Economia Publishing
(2009) Χάος, Κέρκυρα - Economia Publishing
(2009) Εισαγωγή στο Marketing, Επίκεντρο
(2009) Εταιρική κοινωνική ευθύνη, Κέρκυρα - Economia Publishing
(2006) Mάρκετινγκ μάνατζμεντ, Κλειδάριθμος
(2005) Τα 10 θανάσιμα αμαρτήματα του μάρκετινγκ, Γκιούρδας Μ.
(2004) Η δυναμική του μάρκετινγκ, Γκιούρδας Μ.
(2004) Εναλλακτικό μάρκετινγκ, Γκιούρδας Μ.
(2001) Αρχές του μάρκετινγκ, Κλειδάριθμος
(2001) Ο Κότλερ για το marketing, Μαλλιάρης Παιδεία
(2001) Εισαγωγή στο μάρκετινγκ μάνατζμεντ, Γκιούρδας Β.
(2000) Μάρκετινγκ, μάνατζμεντ, Interbooks
(2000) Μάρκετινγκ, μάνατζμεντ, Interbooks