*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 11,20 €
Βελτιώνοντας την αποτελεσματικότητα του σχολείου
Από τη θεωρία και την έρευνα στην εκπαιδευτική πράξη
Συγγραφή: · Μαρία Λιακοπούλου
Έκδοση: Μάιος 2020 από "Gutenberg"
Σελ.:283 Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 978-960-01-2111-7
Θέμα: "Εκπαίδευση"
Tο αίτημα για αποτελεσματικότητα του σχολείου είναι συνυφασμένο με τη λειτουργία του ως θεσμού. Όμως ποιο είναι το αποτελεσματικό σχολείο; Με ποια κριτήρια μπορούμε να αποτιμήσουμε την αποτελεσματικότητα ενός σχολείου; Γιατί κάποια σχολεία «τα καταφέρνουν» καλύτερα από άλλα; Σε ποιο βαθμό το προφίλ των μαθητών καθορίζει τις ακαδημαϊκές τους επιδόσεις; Σε ποιο βαθμό οι πρακτικές διδασκαλίας, αγωγής και διοίκησης επιδρούν στα επιτεύγματα των μαθητών; Γύρω από τα ερωτήματα αυτά αναπτύσσεται ο προβληματισμός του ανά χείρας βιβλίου και η έρευνα η οποία παρουσιάζεται. Στόχοι είναι η οριοθέτηση της έννοιας «αποτελεσματικότητα του εκπαιδευτικού έργου», η περιγραφή των παραγόντων –και των μεταξύ τους αλληλεπιδράσεων– που μπορούν να συμβάλλουν στη βελτίωση της αποτελεσματικότητας μιας σχολικής μονάδας, η παρουσίαση πρακτικών βελτίωσης της αποτελεσματικότητας του εκπαιδευτικού έργου.
(2010) Η παιδαγωγική επάρκεια των εκπαιδευτικών, Ζήτη
(2006) Η διαπολιτισμική διάσταση στην εκπαίδευση των εκπαιδευτικών, Κυριακίδη Αφοί
(2001) Κ(Χ)ρόνος, Γαβριηλίδης