*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 9,06 €
Ιδεολογία, παιδαγωγική και εκπαιδευτική πολιτική
Λόγος και πράξη των ευρωπαϊκών προγραμμάτων για την εκπαίδευση
Συγγραφή: · Γιώργος Δ. Γρόλλιος
Έκδοση: Ιούλιος 2005 από "Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός"
Σελ.:198 (24χ17), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-01-0785-8
Θέμα: "Εκπαίδευση - Ευρώπη" "Εκπαιδευτική πολιτική"
Η μελέτη αυτή εξετάζει τις κοινωνικοπολιτικές διεργασίες στην Ευρώπη κατά τη δεκαετία του 90 και την επιστημονική θεμελίωση των εννοιών παγκοσμιοποίηση και κοινωνία της πληροφορίας. Με αυτόν τον τρόπο διαμορφώνει ένα θεωρητικό πλαίσιο προσέγγισης των συγκεκριμένων μορφών που προσλαμβάνουν ο λόγος και η πράξη του προγράμματος Comenius, ώστε να απαντήσει με επάρκεια σε δύο κατηγορίες ερωτημάτων: α) πώς σχετίζεται το πρόγραμμα με τις διαδικασίες της αναπαραγωγής των κοινωνικών τάξεων, ποια τα ιδεολογικά στοιχεία εμπεριέχει, ποιες παιδαγωγικές ιδέες χρησιμοποιεί και ποια τάση για τη διαμόρφωση της ευρωπαϊκής ενοποίησης ενισχύει; και β) ποιες αντιφάσεις αναδεικνύονται κατά την εφαρμογή του προγράμματος και πώς αυτές οι αντιφάσεις σχετίζονται αφενός με τα όρια της υλοποίησης των προτάσεων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και αφετέρου με το χαρακτήρα της παρέμβασής της;
(2012) Η διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας: Η γλώσσα του σχολείου, Ιανός
(2011) Προοδευτική εκπαίδευση και αναλυτικό πρόγραμμα, Επίκεντρο
(2010) Κριτική παιδαγωγική, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός
(2008) Επίσημη γνώση, Επίκεντρο
(2005) Περιβαλλοντική εκπαίδευση, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός
(2003) Γραμματισμός και συνειδητοποίηση, Μεταίχμιο
(2002) Ηγεμονία, παιδαγωγική και εκπαιδευτική πολιτική, Μεταίχμιο