*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 14,64 €
Ταυτότητες υπό διαπραγμάτευση
Εκπαίδευση με σκοπό την ενδυνάμωση σε μια κοινωνία της ετερότητας
"Negotiating identities: Education for empowerment in a diverse society" (Πρωτότυπος τίτλος στα αγγλικά)
Συγγραφή: · Jim Cummins
Μετάφραση: ·Σουζάνα Αργύρη
Επιμέλεια: · Ελένη Σκούρτου
Υπεύθυνος Σειράς: · Μιχάλης Δαμανάκης
Έκδοση: Οκτώβριος 2003 από "Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός"
Σελ.:359 (24χ17), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-01-0797-1
Θέμα: "Εκπαίδευση"
Τα στερεότυπα της χαμηλής επίδοσης μαθητών που προέρχονται από μειονότητες είναι δυνατό να ανατραπούν. Το κλειδί γι' αυτό βρίσκεται στην ενδυνάμωση της ταυτότητας των μαθητών. Η σχέση εκπαιδευτικού/μαθητή αναδεικνύεται ως ο κατεξοχήν χώρος όπου συντελείται μάθηση, η ταυτότητα του δίγλωσσου μαθητή ενδυναμώνεται ως προϊόν διαπραγμάτευσης ανάμεσα στα υποκείμενα. Με τα λόγια του Jim Cummins: "Αν οι δάσκαλοι δεν μαθαίνουν πολλά από τους δίγλωσσους και πολιτισμικά διαφορετικούς μαθητές, τότε και οι μαθητές είναι πιθανό να μη μαθαίνουν τίποτα απ' αυτούς".
(2011) Πολιτισμική ετερότητα και ανθρώπινα δικαιώματα, Μεταίχμιο