*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 14,64 €
Ταυτότητες υπό διαπραγμάτευση
Εκπαίδευση με σκοπό την ενδυνάμωση σε μια κοινωνία της ετερότητας
"Negotiating identities: Education for empowerment in a diverse society" (Πρωτότυπος τίτλος στα αγγλικά)
Συγγραφή: · Jim Cummins
Μετάφραση: ·Σουζάνα Αργύρη
Επιμέλεια: · Ελένη Σκούρτου
Υπεύθυνος Σειράς: · Μιχάλης Δαμανάκης
Έκδοση: Οκτώβριος 2003 από "Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός"
Σελ.:359 (24χ17), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-01-0797-1
Θέμα: "Εκπαίδευση"
Τα στερεότυπα της χαμηλής επίδοσης μαθητών που προέρχονται από μειονότητες είναι δυνατό να ανατραπούν. Το κλειδί γι' αυτό βρίσκεται στην ενδυνάμωση της ταυτότητας των μαθητών. Η σχέση εκπαιδευτικού/μαθητή αναδεικνύεται ως ο κατεξοχήν χώρος όπου συντελείται μάθηση, η ταυτότητα του δίγλωσσου μαθητή ενδυναμώνεται ως προϊόν διαπραγμάτευσης ανάμεσα στα υποκείμενα. Με τα λόγια του Jim Cummins: "Αν οι δάσκαλοι δεν μαθαίνουν πολλά από τους δίγλωσσους και πολιτισμικά διαφορετικούς μαθητές, τότε και οι μαθητές είναι πιθανό να μη μαθαίνουν τίποτα απ' αυτούς".
(2011) Πολιτισμική ετερότητα και ανθρώπινα δικαιώματα, Μεταίχμιο

Cummins, Jim