*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 10,34 €
Η τεχνική των πωλήσεων
Συγγραφή: ·Νίκος Εξαδάκτυλος
Έκδοση: Δεκέμβριος 2008 από "Έλλην"
Σελ.:234 (24χ17), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-286-267-Χ
Θέμα: "Μάρκετινγκ"
Το πρόβλημα κάθε επιχείρησης δεν εστιάζεται πλέον τόσο στην παραγωγή, αλλά στην πώληση. Ειδικότερα σήμερα, όχι στην πώληση καθ' αυτή, αλλά στην τοποθέτηση του προϊόντος στο σημείο πώλησης. Ο συγγραφέας αναφέρεται στο σημαντικό ρόλο των πωλητών και σε ένα αναβαθμισμένο τμήμα πωλήσεων, με στόχο όχι μόνο την πώληση αλλά και τη συνεργασία και επικοινωνία με τα σημεία πώλησης με αμοιβαίο συμφέρον. Φιλοδοξεί, το βιβλίο να εξυπηρετεί σπουδαστές που διδάσκονται το μάθημα και επαγγελματίες που ασχολούνται με τις πωλήσεις.
Εξετάζονται η σχέση του τμήματος πωλήσεων με το μάρκετινγκ, το περιβάλλον των πωλήσεων και τα στάδια της οργάνωσής τους, ο καθορισμός των ρόλων διευθυντών πωλήσεων και πωλητών, ο σχεδιασμός της στρατηγικής και του προϋπολογισμού των λειτουργιών των πωλήσεων και η οργάνωση των πωλητών.
Επίσης οι μέθοδοι για την εκτίμηση των δυνατοτήτων πωλήσεων και για τις προβλέψεις, η εκπαίδευση και επανεκπαίδευση των πωλητών, η δημιουργία κινήτρων στους πωλητές, η διαδικασία καθορισμού του "πακέτου αποδοχών" των πωλητών, η διαδικασία του σχεδιασμού των περιοχών πωλήσεων, ο καθορισμός των μέτρων αποδοτικότητας των πωλητών και η εκτίμηση της αποδοτικότητας και του ελέγχου των πωλητών.
(2011) Η τέχνη της προσωπικής πώλησης, Έλλην
(2003) Συμπεριφορά του καταναλωτή, Έλλην
(1996) Ανάπτυξη λιανικών πωλήσεων, Έλλην
(1996) Μάρκετινγκ χονδρικού και λιανικού εμπορίου, Έλλην
(1995) Δημόσιες σχέσεις, Έλλην