*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 30,10 €
Βασικές αρχές στρατηγικής των επιχειρήσεων
Συγγραφή: · Gerry Johnson · Richard Whittington · Kevan Scholes ·Patrick Regnér
Μετάφραση: ·Δημήτρης Χατζούδης
Επιμέλεια: ·Βαρβάρα Μυλώνη
Έκδοση: Οκτώβριος 2016 από "Κριτική"
Σελ.:504 Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 978-960-586-140-7
Θέμα: "Μάρκετινγκ" "Διοίκηση και οργάνωση προσωπικού"
Τα δέκα κεφάλαια της νέας έκδοσης του βιβλίου καλύπτουν τις έννοιες της "στρατηγικής τοποθέτησης" και των "στρατηγικών επιλογών" που αντιμετωπίζουν οι οργανισμοί. Στο πλαίσιο της "στρατηγικής τοποθέτησης", οι συγγραφείς πραγματεύονται τις έννοιες της στρατηγικής ανάλυσης, της στρατηγικής ικανότητας, της στρατηγικής στοχοθεσίας, καθώς και της κουλτούρας της στρατηγικής. Στο πλαίσιο των "στρατηγικών επιλογών", εξετάζονται, μεταξύ άλλων, η διεθνής στρατηγική και η στρατηγική καινοτομία.
Το τελευταίο κεφάλαιο "Στρατηγική στην πράξη" αναφέρεται σε θέματα εφαρμογής της στρατηγικής, όπως η δομή ενός οργανισμού, η διοίκηση και η στρατηγική αλλαγή, ενώ το Παράρτημα παρουσιάζει τις βασικές αρχές της στρατηγικής αξιολόγησης.