*Ενδέχεται κάποια βιβλία που δεν είναι σε απόθεμα στο βιβλιοπωλείο να προκύψουν ως εξαντλημένα στον εκδότη τους, στην περίπτωση αυτή θα λάβετε ενημέρωση εντός 2 ημερών

Άρις Γεωργίου- Ωτο μπιο γκραφί


Συγγραφή: · Άρις Γεωργίου · Ηρακλής Παπαϊωάννου
Έκδοση: Δεκέμβριος 2015 από "ΜΙΕΤ"
Σελ.:319 Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 978-960-250-640-0


Θέμα: "Φωτογραφίες"

Η έκδοση αυτή πραγματοποιήθηκε με την ευκαιρία της ομώνυμης
έκθεσης που διοργάνωσε το Μορφωτικό Ίδρυμα Εθνικής Τραπέζης στον
εκθεσιακό χώρο του Πολιτιστικού Κέντρου Θεσσαλονίκης του ΜΙΕΤ (9
Δεκεμβρίου 2015 έως 7 Φεβρουαρίου 2016). Το αυτοκίνητο και η
φωτογραφία αποτελούν συναρπαστικές τεχνολογίες που απογειώθηκαν
στην πορεία του 20ού αιώνα, συμβολίζοντας την ακμή των μητροπόλεων,
την καινοτομία της μηχανής, την ιδιότυπη πανταχού παρουσία,
συμβάλλοντας στην κατάκτηση του χώρου και τη συρρίκνωση του χρόνου,
στην παράξενη σύζευξη του ιδιωτικού με το δημόσιο. Το αυτοκίνητο
επιτάχυνε, ως ισχυρός κινητήρας, τον τροχό της νεωτερικότητας απέναντι
στη φαινομενικά στατική παράδοση. Ως αγαθό παράγεται μαζικά, φέρει
εθνικές, ιστορικές και κοινωνικές συνδηλώσεις, αποτελεί συχνά
τεχνούργημα υψηλής αισθητικής και τεχνολογίας. Όμοια, η φωτογραφία
συνιστά εκλεκτικό συνδυασμό αισθητικής και τεχνολογίας που ευνοεί μια
πληθωρική κυκλοφορία εικόνων, επηρεάζοντας βαθιά τις ιδέες και τις
συμπεριφορές. Τόσο η φωτογραφία όσο και το αυτοκίνητο χάραξαν
ανεξίτηλα τη ζωή του Άρι Γεωργίου. Αυτά τα δύο εξάλλου υπήρξαν
αξεχώριστα στη ζωή του ήδη από την εφηβεία, αν όχι από τα άγουρα
παιδικά του χρόνια. Κάποια στιγμή, σε ώριμη ηλικία, συνειδητοποιεί ο
ίδιος πως, μέσα στο αναρίθμητο των φωτογραφικών του λήψεων, το
αυτοκίνητο κατέχει μια ξεχωριστή θέση. Γεννιέται έτσι η φωτογραφική
συλλογή που παρουσιάζεται με αυτήν την έκδοση. Οι φωτογραφίες του
Γεωργίου δεν αποτελούν απαστράπτοντα διαφημιστικά προώθησης της
αυτοκινητοβιομηχανίας. Αντίθετα, είναι «αυτοβιογραφικές»: φωτίζουν τις
συνθήκες, το περιβάλλον, την εποχή ή τη μηχανή με την οποία
τραβήχτηκαν. Ο φωτογράφος άλλοτε φιλοτεχνεί καλαίσθητα πορτρέτα
αυτοκινήτων· άλλοτε πάλι διακρίνει την αντίστιξη με το αστικό ή φυσικό
περιβάλλον όπου αυτά σταθμεύουν εφήμερα· συλλαμβάνει
πολλαπλότητες αυτοκινήτων ή αφήνεται στη λεπτή ή εκρηκτική
χρωματική ατμόσφαιρα που σχηματίζουν. Διαρκής είναι στις
φωτογραφίες η συνομιλία του ύφους των αυτοκινήτων με εκείνο του
δημόσιου χώρου, η ώσμωση του παλιού με το σύγχρονο, καθώς ο
φωτογράφος κινείται από πόλη σε πόλη, από χώρα σε χώρα ή δρασκελίζει
τα κατώφλια των δεκαετιών. Το Ωτο μπιο γκραφί χρησιμοποιεί το
αυτοκίνητο ως οδηγό για να περιηγηθεί την ανεξάντλητα περίπλοκη
αστική συνθήκη.

(2020) Η φωτογραφία ως αίνιγμα, University Studio Press

(2015) Τίποτε προσωπικό, University Studio Press

(2015) Τούμπα, University Studio Press

(2014) Η φωτογραφία του Ελληνικού τοπίου, Άγρα

(2013) Η ελληνική φωτογραφία και η φωτογραφία στην Ελλάδα, Νεφέλη

(2013) Αρετσού - Νέα Κρήνη, University Studio Press

(2013) Κωστής Αντωνιάδης, Χρησιμοποιημένες φωτογραφίες 1985-2013, Μουσείο Μπενάκη

(2013) Costis Antoniadis, Second-hand Photographs 1985-2013, Μουσείο Μπενάκη

(2012) Μπεχ - Τσινάρ, University Studio Press

(2009) Φωτογραφικόν Πρακτορείον , Μουσείο Μπενάκη

(2009) Φωτογραφικόν Πρακτορείον , Μουσείο Μπενάκη

(2009) Η χώρα του Marlboro και η χλιαρή άγρια δύση, Άγρα

(2008) Η δημιουργική φωτογραφία στην αρχαιολογία, Μουσείο Μπενάκη

(2008) The Creative Photograph in Archaeology, Μουσείο Μπενάκη

(2008) Lost Vanguard Found, Κρατικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης

(2006) 18ο Διεθνές Φεστιβάλ Φωτογραφίας Θεσσαλονίκη Photosynkyria 06, Μουσείο Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης

(2006) Μια ανήσυχη βόλτα, Μουσείο Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης

(2006) 18ο Διεθνές Φεστιβάλ Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης Photosynkyria 2006: Post Doc, Μουσείο Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης

(2004) Εστίες παράδοσης, Μουσείο Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης

(2003) Photosynkyria 2003: Ίχνη: Αντικείμενο και παρελθόν, Μουσείο Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης

(2003) Στην παραλία, Fotorama

(2003) Φωτογραφικές Συναντήσεις Κυθήρων 2002, Μουσείο Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης

(2002) Κώστας Μπαλάφας. Τα αντίρροπα ρεύματα του Αχελώου, Μουσείο Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης

(2002) Γιάννης Στυλιανού: Η διαυγής όραση και η ευγενής αντινομία, Μουσείο Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης

(2000) Εκτός παιδιάς, Εντευκτήριο

(2000) Photosynkyria 2000, University Studio Press

(2000) Image et Icône, Μουσείο Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης

(1998) Φωτογραφική συγκυρία 98, University Studio Press

(1998) Προς μια φιλοσοφία της φωτογραφίας, University Studio Press

(1997) Φωτογραφία, Φωτογράφος

(1993) Περί φωτογραφίας, Φωτογράφος

Το βιβλιοπωλείο "Λεμόνι"

Ξεκίνησε την λειτουργία του τον Μάιο του 1998. Βρίσκεται στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας στην περιοχή του θησείου, στον πεζόδρομο της οδού Ηρακλειδών. Επιλέγει πάντα τους καλύτερους τίτλους απο την ελληνική βιβλιογραφία και τις νέες εκδόσεις. Διαθέτει άρτια ενημέρωση στην ποίηση στη φιλοσοφία και στη λογοτεχνία και οργανώνει σε τακτά διαστήματα παρουσιάσεις βιβλίων από συγγραφείς, καθώς και εκθέσεις εικαστικών καλλιτεχνών. Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα ενημερώνεται από εμάς τους ίδιους.

Όροι Χρήσης - Ασφάλεια Συναλλαγών - Πολιτική επιστροφών

Επικοινωνία

  • ΤΗΛ.:210 3451390

  • ΦΑΞ.:210 3451910

  • Email: books@lemoni.gr

  • Διεύθυνση:
    Ηρακλειδών 22, Θησείο 118 51, Αθήνα

Ωράριο βιβλιοπωλείου

ΔΕΥΤΕΡΑ ΕΩΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
09.30 π.μ - 21.30 μ.μ,

ΣΑΒΒΑΤΟ
09.30 π.μ - 18.00 μ.μ

Ακολουθήστε μας