*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 23,62 €
Κοινωνική εργασία στην εκπαίδευση
Στα θρανία των ετεροτήτων
Επιμέλεια: · Θεανώ Καλλινικάκη · Ζαχαρούλα Κασσέρη
Έκδοση: Απρίλιος 2015 από "Τόπος"
Σελ.:520 (15,5 x 23,5), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 978-960-499-111-2
Θέμα: "Εκπαίδευση" "Κοινωνική εργασία"
Οι συγγραφείς του βιβλίου: Δέσποινα Αρώνη-Καπετάνιου, Αλεξάνδρα Βεργέτη, Καλλιρρόη Γιαννοπούλου, Βίκυ Ζέρβα-Σπανού, Θεανώ Καλλινικάκη, Ιωάννης Καλλινικάκης, Αγάπη Κανδυλάκη, Βασίλης Καραγκούνης, Ζαχαρούλα Κασσέρη, Ειρήνη Κατσαμά, Δέσποινα Κουρτίδου, Τάνια Λαφτσή, Ελισσάβετ Μαμαλικίδου, Αναίτ Μερτζανίδου, Λοΐζος Νικολάου, Χριστίνα Παπαδοπούλου, Αγγελική Σταματέλου, Τάσος Φιλαλήθης
Πρωταρχικό μέλημα των κοινωνικών λειτουργών που δραστηριοποιούνται στο χώρο της εκπαίδευσης είναι η ισότιμη πρόσβαση, ένταξη και ενεργός συμμετοχή όλων των μαθητών στο σχολείο μέσω της άρσης δομικών, ιδεολογικών, υλικών και ψυχοσυναισθηματικών περιορισμών. Ειδικότερα σε περιόδους οικονομικής και κοινωνικής κρίσης, η δράση των κοινωνικών λειτουργών επικεντρώνεται στην αποτροπή εκδηλώσεων στιγματισμού και απόρριψης καθώς και στην καλλιέργεια πνεύματος συνύπαρξης και αλληλεγγύης.
Το παρόν συλλογικό έργο περιλαμβάνει πολυδιάστατες οπτικές για την εκτίμηση, πρόληψη, πρώιμη παρέμβαση και αντιμετώπιση προβλημάτων που σχετίζονται με τη σχολική διαρροή, την ασταθή φοίτηση, τη χαμηλή επίδοση και την κοινωνική περιθωριοποίηση μαθητών στη γενική και την ειδική εκπαίδευση. Εστιάζει σε μέσα, μεθόδους και τεχνικές παρέμβασης για την επανάκτηση της λειτουργικότητας των παιδιών και των νέων στο περιβάλλον τους (οικογενειακό, σχολικό και κοινωνικό), καθώς και στην αξιολόγηση των εν λόγω παρεμβάσεων. Περιλαμβάνει καλές πρακτικές για τη συμπερίληψη μαθητών με σύνδρομο Asperger και άλλες αναπηρίες σε μονάδες γενικής εκπαίδευσης, και παρουσιάζει ενδιαφέρουσες παρεμβάσεις που υλοποιήθηκαν με σκοπό τη σχολική ένταξη παιδιών τα οποία προέρχονται από κοινότητες Ρομά και εθνοπολιτισμικές μειονότητες.
Το βιβλίο απευθύνεται σε επαγγελματίες όλων των ειδικοτήτων που εργάζονται ή επικουρούν το έργο στις μονάδες εκπαίδευσης όλων των βαθμίδων, καθώς και στις υπηρεσίες κοινωνικής προστασίας, συμβουλευτικής και ψυχικής υγείας παιδιών, εφήβων και νεαρών ενηλίκων.