*Ενδέχεται κάποια βιβλία που δεν είναι σε απόθεμα στο βιβλιοπωλείο να προκύψουν ως εξαντλημένα στον εκδότη τους, στην περίπτωση αυτή θα λάβετε ενημέρωση εντός 2 ημερών

Η αξιολόγηση της επίδοσης των μαθητών

Θεωρητικές προσεγγίσεις και πρακτικές εφαρμογές


Συγγραφή: · Μιχάλης Ι. Κασσωτάκης
Έκδοση: Νοέμβριος 2013 από "Γρηγόρη"
Σελ.:788 (24χ17), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-333-798-6


Θέμα: "Εκπαίδευση" "Εκπαιδευτικές δεξιότητες"

Το παρόν βιβλίο συντάχθηκε, στην αρχική του μορφή, στα τέλη της δεκαετίας του 1970 και εκδόθηκε για πρώτη φορά, το 1981, από τις Εκδόσεις Μιχ. Γρηγόρη. Έκτοτε ανατυπώθηκε περισσότερες από δέκα φορές. Χρησιμοποιήθηκε ευρύτατα ως διδακτικό εγχειρίδιο τόσο από το συγγραφέα όσο και από άλλους πανεπιστημιακούς δασκάλους και αποτέλεσε ένα από τα ελληνικά βιβλία αναφοράς στον τομέα της εκπαιδευτικής αξιολόγησης και, ειδικότερα, της αξιολόγησης των μαθητών. [...]
Η παρούσα έκδοση συνιστά μια πιο ριζική αναμόρφωση του παραπάνω βιβλίου, στο οποίο προστέθηκαν τέσσερα νέα κεφάλαια. Το ένα από αυτά είναι αφιερωμένο στην ιστορική εξέλιξη των διαδικασιών αξιολόγησης της επίδοσης των μαθητών, το δεύτερο πραγματεύεται το ζήτημα των βαθμολογικών στάρνταρ, το τρίτο αφορά στη θεωρία για τη μέτρηση της ικανότητας απάντησης σε ερωτήματα και το τέταρτο έχει ως θέμα την αξιολόγηση της επίδοσης των ατόμων με ειδικές ανάγκες. Πολλά, επίσης, από τα κεφάλαια του αρχικού βιβλίου συμπληρώθηκαν, άλλα σε μεγάλη έκταση και άλλα σε μικρότερη, με σύγχρονα επιστημονικά δεδομένα και αρκετά τροποποιήθηκαν ως προς τη διάρθρωσή τους. Για το σκοπό αυτό αξιοποιήθηκε σημαντικός αριθμός πρόσφατων εργασιών από την αγγλική, κυρίως, αλλά και από τη γαλλική και την ελληνική βιβλιογραφία. Καθοριστικό, επίσης, ρόλο στην αναθεώρηση του συγγράμματος αυτού διαδραμάτισε η εμπειρία μας από τη διδασκαλία του υπό εξέταση αντικειμένου σε φοιτητές διαφόρων Πανεπιστημιακών Τμημάτων επί τριάντα πέντε, περίπου, χρόνια. Για λόγους συνέχειας, διατηρήσαμε την περισσότερη από τη βιβλιογραφία στην οποία στηρίχθηκε η αρχική συγγραφή της παρούσας εργασίας, καθώς και τον τίτλο της.[...]

(από τον Πρόλογο της έκδοσης)

(2013) Μάθηση και διδασκαλία, Γρηγόρη

(2012) Συγκριτική παιδαγωγική, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός

(2011) Πανόραμα ιστορίας της εκπαίδευσης, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός

(2010) Παιδεία: Προκλήσεις της εποχής μας και μελλοντικές εξελίξεις, Γρηγόρη

(2010) Η αναβάθμιση του λυκείου και τα συστήματα πρόσβασης στην ανώτατη εκπαίδευση, Πλέθρον

(2010) Ένα τέλος... ή μια νέα αρχή;, Ελληνοεκδοτική

(2010) Η αξιολόγηση της επίδοσης των μαθητών, Γρηγόρη

(2009) Η πρόσβαση στην ελληνική τριτοβάθμια εκπαίδευση, Γρηγόρη

(2007) Σύγχρονα παιδαγωγικά και εκπαιδευτικά θέματα, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός

(2006) Η σχολική τάξη, Γρηγόρη

(2006) Μάθηση και διδασκαλία, Ιδιωτική Έκδοση

(2006) Μάθηση και διδασκαλία, Ιδιωτική Έκδοση

(2005) Διαστάσεις του κοινωνικού αποκλεισμού στην Ελλάδα, Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών

(2005) Αναλυτικά προγράμματα για μια νέα εποχή στην εκπαίδευση, Γρηγόρη

(2005) Το παιδί και η ανάγνωση, Γρηγόρη

(2004) Εκπαιδευτικές καινοτομίες για το σχολείο του μέλλοντος, Τυπωθήτω

(2003) Συμβουλευτική και επαγγελματικός προσανατολισμός, Τυπωθήτω

(2000) Η πληροφόρηση για τις σπουδές και τα επαγγέλματα, Γρηγόρη

(2000) Δοκιμασία δεξιοτήτων, Εκδοτικός Όμιλος Συγγραφέων Καθηγητών

(2000) Η αγωγή στη μινωϊκή Κρήτη, Γρηγόρη

(1998) Από το πολυκλαδικό στο ενιαίο λύκειο, Γρηγόρη

(1998) Εισαγωγή στην ψυχοπαιδαγωγική έρευνα και μεθοδολογία, Γρηγόρη

(1998) Κοινωνικοποίηση και εκπαιδευτικές ανισότητες, Γρηγόρη

(1998) Διερεύνηση και συνεργασία, Γρηγόρη

(1997) Η εκπαιδευτική πολιτική και το μάθημα των αρχαίων ελληνικών στην Κύπρο, Γρηγόρη

(1997) Εκπαιδευτική πολιτική και εξουσία, Γρηγόρη

(1996) Η αξιολόγηση του έργου των εκπαιδευτικών, Γρηγόρη

(1995) Ελληνική εκπαίδευση, Σείριος

(1993) Η εγκατάλειψη της υποχρεωτικής εκπαίδευσης και παράγοντες που σχετίζονται μ' αυτήν, Γρηγόρη

(1993) Έλληνες μαθητές του δημοτικού σχολείου και πολιτική κοινωνικοποίηση, Γρηγόρη

(1992) Η αναγνώριση των σημασιακών σχέσεων των λέξεων από μαθητές δημοτικού σχολείου, Γρηγόρη

(1992) Θεωρία και μεθοδολογία της διδασκαλίας, Γρηγόρη

(1992) Έλληνες δάσκαλοι, Γρηγόρη

(1990) Η σωκρατική στρατηγική διδασκαλίας-μάθησης, Γρηγόρη

(1990) Επαγγελματική εκπαίδευση και προσανατολισμός, Γρηγόρη

(1989) Περεστρόικα και εκπαίδευση, Γρηγόρη

(1987) Η εκπαίδευση του διδακτικού προσωπικού στις χώρες της Eυρωπαϊκής Kοινότητας, Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Κρήτης

(1986) Οι εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις στην Ελλάδα, Ιδιωτική Έκδοση

(1984) Το σχολείο εργαστήριο ζωής, Γρηγόρη

(1984) Ψυχοπαιδαγωγική θεώρηση της κατανόησης των αναγνωσμάτων, Γρηγόρη

Το βιβλιοπωλείο "Λεμόνι"

Ξεκίνησε την λειτουργία του τον Μάιο του 1998. Βρίσκεται στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας στην περιοχή του θησείου, στον πεζόδρομο της οδού Ηρακλειδών. Επιλέγει πάντα τους καλύτερους τίτλους απο την ελληνική βιβλιογραφία και τις νέες εκδόσεις. Διαθέτει άρτια ενημέρωση στην ποίηση στη φιλοσοφία και στη λογοτεχνία και οργανώνει σε τακτά διαστήματα παρουσιάσεις βιβλίων από συγγραφείς, καθώς και εκθέσεις εικαστικών καλλιτεχνών. Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα ενημερώνεται από εμάς τους ίδιους.

Όροι Χρήσης - Ασφάλεια Συναλλαγών - Πολιτική επιστροφών

Επικοινωνία

  • ΤΗΛ.:210 3451390

  • ΦΑΞ.:210 3451910

  • Email: books@lemoni.gr

  • Διεύθυνση:
    Ηρακλειδών 22, Θησείο 118 51, Αθήνα

Ωράριο βιβλιοπωλείου

ΔΕΥΤΕΡΑ ΕΩΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
09.30 π.μ - 21.30 μ.μ,

ΣΑΒΒΑΤΟ
09.30 π.μ - 18.00 μ.μ

Ακολουθήστε μας