*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 22,26 €
Έτσι γράφω και διαβάζω
Με μικρά βήματα μέσα από συγκεκριμένους στόχους: Γράφω και διαβάζω την πρώτη συλλαβή της λέξης
Συγγραφή: · Ηλίας Α. Ράντος
Εικονογράφιση: ·Βαγγέλης Δρούνος
Έκδοση: 1992 από "Ράντος Ηλίας Α."
Σελ.:225 (28χ21), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-90337-1-7
Θέμα: "Ανάγνωση (Στοιχειώδης)" "Ειδική αγωγή" "Γραφή - Σπουδή και διδασκαλία (Στοιχειώδης)"
(....) Τα πρώτα οπτικά σύμβολα (γράμματα, συλλαβές) πρέπει να διδαχθούν με άλλο τρόπο και συγκεκριμένα με τον τρόπο για τον οποίο μίλησα παραπάνω: ένα μόνο γράμμα, μία συλλαβή στη σελίδα. (...) Αυτό σημαίνει, σε τελευταία ανάλυση, ότι δε θα διδάξουμε στο παιδί γράμματα, αλλά
συλλαβές.
(Από το βιβλίο: "Διδακτικά προγράμματα για παιδιά με "ειδικές" εκπαιδευτικές ανάγκες" Χρίστου Π. Μπίρτσα, Σχολικός Σύμβουλος Ειδικής Αγωγής.)
Η γνωριμία με γράμματα και διγράμματες και τριγράμματες συλλαβές-λέξεις θα είναι το κυριότερο μέλημα του δασκάλου... Ο στόχος είναι να εξοικειωθούν τα παιδιά με αυτά τα φωνήεντα που είναι βασικά στη συγκρότηση λέξεων και με αυτές τις συλλαβές που είναι αυθύπαρκτες και από τις πιο συχνόχρηστες λέξεις μέσα στο λόγο. Στις διγράμματες και τριγράμματες συλλαβές δε θα γίνει ανάλυση, τα σύμφωνα δε θα απομονωθούν και δε θα διδαχτούν χωριστά. Στο στάδιο αυτό αρκεί μια ολική προσέγγιση.
(Απο το βιβλίο: "Νεοελληνική γλώσσα - Βιβλίο για το δάσκαλο - Α΄)
(1992) Έτσι γράφω και διαβάζω, Ράντος Ηλίας Α.
(1992) Έτσι γράφω και διαβάζω, Ράντος Ηλίας Α.