*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 13,24 €
Επιρροή
Η τέχνη να πείθεις
"The Art of Influencing People" (Πρωτότυπος τίτλος στα αγγλικά)
Συγγραφή: · James Borg
Μετάφραση: ·Κλαίρη Λαϊνά
Επιμέλεια: ·Μάγδα Καραβιώτη
Έκδοση: Φεβρουάριος 2010 από "Κριτική"
Σελ.:359 (21χ14), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-218-618-6
Θέμα: "Μάρκετινγκ" "Επικοινωνία (Ψυχολογία)"
Σ' έναν κόσμο απαιτητικό, που κινείται με ιλιγγιώδεις ρυθμούς, νικητής βγαίνει ο πιο πειστικός. Η ικανότητα να επηρεάζουμε τους γύρω μας, να τους πείθουμε να συμφωνούν με τις ιδέες και να δέχονται τα αιτήματά μας, αποτελεί προϋπόθεση για την επιτυχία στη δουλειά και στη ζωή.
Ο James Borg, ξεκινώντας από τον Αριστοτέλη και φτάνοντας στα πορίσματα των πιο πρόσφατων ερευνών, δίνει έναν ολοκληρωμένο και συνάμα απλό οδηγό που μας μυεί στην τέχνη της επιρροής.
Το βιβλίο απέσπασε το βραβείο αναγνωστών του περιοδικού Management Today.
Απευθύνεται:
- Σε εργαζόμενους και στελέχη επιχειρήσεων.
- Σε όσους ασχολούνται με πωλήσεις και διαπραγματεύσεις κάθε είδους.
- Σε όσους θέλουν να πετύχουν στη δουλειά και τη ζωή.