*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 20,50 €
Eventmarketing
Στρατηγικές συναισθηματικής ταύτισης με μάρκες προϊόντων
"Eventmarketing Erlebnisstrategien für Marken" (Πρωτότυπος τίτλος στα γερμανικά)
Συγγραφή: · Sigrun Erber
Μετάφραση: · Αλέξανδρος Ε. Πιστοφίδης
Έκδοση: Μάρτιος 2016 από "Προπομπός"
Σελ.:256 (24χ17), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-7860-33-0
Θέμα: "Διοίκηση και οργάνωση " "Μάρκετινγκ"
Τα Events κάνουν τις επιχειρήσεις, τις προσφορές και τις μάρκες των προϊόντων τους, αισθητές στον κόσμο.
Αυτό το βιβλίο σας δείχνει πώς θα αξιοποιήσετε καλύτερα το Eventmarketing, ώστε να οργανώνετε επαγγελματικά events.
- Βασικές γνώσεις, Event & Eventmarketing
- Σχεδιασμός Στρατηγικού Eventmarketing
- Σχεδιασμός Μεμονωμένων Μέτρων, Σκηνοθεσίας & Υλοποίησης
- Παραδείγματα στην Πράξη
Το Eventmarketing είναι ένας πρακτικός οδηγός, ο οποίος σας βοηθά να δημιουργήσετε τις πρώτες ιδέες και σας συνοδεύει μέχρι τον έλεγχο επιτυχίας.
Αυτοί που επιθυμούν να κερδίσουν αξιοποιώντας το Eventmarketing, χρησιμοποιούν αυτό το εργαλείο επικοινωνίας συστηματικά και με σχέδιο.
Δεν συνιστά όμως κάθε εκδήλωση ένα Event, ούτε ο καθένας που διοργανώνει ένα Event χρησιμοποιεί απαραιτήτως το Eventmarketing.