*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 37,10 €
Διαφήμιση και επικοινωνία
Η κατανάλωση στην εποχή των μέσων επικοινωνίας
"Social Communication in Advertising" (Πρωτότυπος τίτλος στα αγγλικά)
Συγγραφή: · William Leiss · Stephen Kline · Sut Jhally · Jacqueline Botterill
Μετάφραση: ·Κάτια Μεταξά
Υπεύθυνος Σειράς: · Στέλιος Παπαθανασόπουλος
Έκδοση: Μάρτιος 2008 από "Εκδόσεις Καστανιώτη"
Σελ.:793 (24χ17), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-03-4670-4
Θέμα: "Διαφήμιση" "Επικοινωνία (Κοινωνικές επιστήμες)"
Το βιβλίο αυτό αποτελεί μια μικρή εγκυκλοπαίδεια για το ρόλο, την πορεία και τη λειτουργία της διαφήμισης στη σύγχρονη κοινωνία. Η τρίτη, διεθνής, επικαιροποιημένη έκδοση αυτού του
κλασικού πλέον έργου καταγράφει το ρόλο, τον αντίκτυπο και τη λειτουργία της διαφήμισης σε τρεις σημαντικές κοινωνικές διαστάσεις: στη βιομηχανία των νέων προϊόντων, στον πολιτισμό και στα μέσα μαζικής επικοινωνίας.
Η παρούσα έκδοση συμπεριλαμβάνει:
- Ανάλυση των νέων ζητημάτων όπως η παγκοσμιοποίηση και το Διαδίκτυο
- Νέες περιπτώσεις και παραδείγματα στις σύγχρονες στρατηγικές της διαφήμισης
- Νέες τάσεις στον κλάδο της διαφήμισης
- Αναλύσεις στρατηγικής διαφημιστικής επικοινωνίας
- Ανίχνευση και εστίαση στις νέες ανάγκες του καταναλωτικού κοινού
- Αναλύσεις περιεχομένου
- Πορεία και εξέλιξη της διαφήμισης διεθνώς.