*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 18,25 €
Παιδαγωγική αλληλεπίδραση στο σχολείο
Ψυχοκοινωνιολογικές διαδικασίες: Προσδοκίες, συμπεριφορά και απόδοση αιτιών: Ψυχοπαιδαγωγικές παρεμβάσεις
Συγγραφή: · Κωνσταντίνος Χ. Μπασέτας
Έκδοση: Δεκέμβριος 2007 από "Ατραπός"
Σελ.:277 (24χ17), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-459-039-1
Θέμα: "Παιδαγωγική"
Το βιβλίο αυτό πραγματεύεται την παιδαγωγική αλληλεπίδραση στο σχολείο και επιχειρεί να δώσει απαντήσεις στο πώς επιμέρους ψυχοπαιδαγωγικές και ψυχοκοινωνιολογικές διαδικασίες στη συνάρτηση και δυναμική διαπλοκή τους διαμορφώνουν τη συμπεριφορά και τις σχέσεις μεταξύ μαθητών και συμμαθητών, και δασκάλων και μαθητών στο σχολείο.
Ιδιαιτέρως συζητείται το φαινόμενο "Πυγμαλίων", η "απόδοση αιτιών" και οι τεχνικές άμβλυνσης των αρνητικών επιπτώσεών τους στη διαμόρφωση της συμπεριφοράς και των σχέσεων δασκάλων και μαθητών στη σχολική τάξη. Παρομοίως συζητούνται τα στιλ αγωγής και διδασκαλίας, η αυθεντία του δασκάλου και το πρόβλημα της πειθαρχίας στο σχολείο, η σχολική τάξη ως κοινωνική ομάδα και οι μέθοδοι διάγνωσης των έλξεων και απώσεων μεταξύ των μαθητών, όπως είναι η κοινωνιομετρία κ.ά.
Υπό την έννοια αυτή και με τις επιμέρους παρεμβάσεις που προτείνονται για τη βελτίωση των παιδαγωγικών σχέσεων στο σχολείο, το παρόν βιβλίο καθίσταται ένα εγχειρίδιο χρήσιμο και απαραίτητο για τους εν ενεργεία δασκάλους, τους φοιτητές των Παιδαγωγικών Τμημάτων και των Τμημάτων των λεγόμενων παραγωγικών Σχολών των Πανεπιστημίων, αλλά και για όλους όσοι ασχολούνται με την αγωγή και μόρφωση των παιδιών.
(2009) Γνωστικές - πραξιακές θεωρίες μάθησης και σχολική πράξη, Ατραπός
(2002) Ψυχολογία της μάθησης, Ατραπός
(1999) Οι προσδοκίες των δασκάλων και οι επιδράσεις τους στους μαθητές, Γρηγόρη
(1996) Η μάθηση και η διδασκαλία κατά τη γνωστική-νεοπιαζετιανή ψυχολογία του Hans Aebli, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός
