*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 9,94 €
Η γραπτή έκφραση των μαθητών
Προτάσεις για την αξιολόγηση και τη βελτίωσή της
Συγγραφή: · Κυριακή (Κούλα) Αδαλόγλου
Έκδοση: Μάιος 2007 από "Κέδρος"
Σελ.:239 (24χ17), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-04-3376-3
Θέμα: "Εκθέσεις (Μαθητικές) - Σπουδή και διδασκαλία"
Στο βιβλίο παρουσιάζονται με απλό αλλά επιστημονικά έγκυρο τρόπο δύο βασικά ζητήματα της διδασκαλίας της Νεοελληνικής Γλώσσας: η βελτίωση του γραπτού λόγου και η αξιόπιστη, αντικειμενική αξιολόγησή του.
Η βελτίωση του γραπτού λόγου του μαθητή αντιμετωπίζεται ως μία δυναμική διαδικασία αυτοδιόρθωσης του μαθητή με την καθοδήγηση του εκπαιδευτικού, η οποία εφαρμόζεται σε ποικίλα και διαφορετικά είδη κειμένων.
Η αξιοπιστία και αντικειμενικότητα στη βαθμολόγηση της γραπτής έκφρασης προσεγγίζεται μέσα από πειραματική εφαρμογή των παραμέτρων-κριτηρίων για να ελεγχθεί η ικανότητα στο γραπτό λόγο.
(2016) Εποχή αφής, Σαιξπηρικόν
(2013) Οδυσσέας, τρόπον τινά, Σαιξπηρικόν
(2012) Βγήκε ένας ήλιος χλωμός, Ταξιδευτής
(2011) Έκφραση έκθεση για το γενικό λύκειο, Οργανισμός Εκδόσεως Διδακτικών Βιβλίων (Ο.Ε.Δ.Β.)
(2009) Τα ποιήματα του 2008, Κοινωνία των (δε)κάτων
(2009) Διπλή άρθρωση, Ταξιδευτής
(2001) Μαθητεία στην αναμονή, Τα Τραμάκια
(1996) Δύο ελεγείες και μία ωδή, Τα Τραμάκια